Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest lille forvirrede meg
Skrevet

jeg har Stor tro på at det å tyde drømmer kan hjelpe en med mye.

Jeg har hatt en lengre vanskelig periode på alle plan, og dette har nå endt i en sykemelding. jeg er utslitt... Har en veldig krevende jobb, der jeg ikke får den anerkjennelsen jeg fortjener - eller du kan rett og slett si at sjefen - sammen de ansatte driver mobbing av meg. jeg har i tillegg et veldig innviklet forhold med en mann som er mye eldre enn meg og på vei ut av ekteskapet sitt... jeg har i perioder tvilt veldig på sannheten i endel småtterier og litt større ting kjærsten min sier - men det ser stort sett ut til at jeg ikke har trengt å mistenke han likvel...vanligvis har det vært div. naturlige forklaringer for mistanker jeg har mot ham....

de siste mnd. har jeg sovet fryktelig dårlig.. har vanligvis hatt drømmer om at jeg leter rundt inne i ett hus - inn forskjellige dører etc...

I natt derimot hadde jeg en helt anderledes drøm - jeg drømte at jeg stod rolig inne i en lys skog, og jeg følte meg trygg og hadde en indre ro. skogen var rolig, og det var mange dyr der. sol, varme, trygghet og mange fine dyr.... denne drømmen står fremdeles sterkt i minnet mitt - den er god å tenke på. men hva betyr den?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest *Luna*
Skrevet
de siste mnd. har jeg sovet fryktelig dårlig.. har vanligvis hatt drømmer om at jeg leter rundt inne i ett hus - inn forskjellige dører etc...

I natt derimot hadde jeg en helt anderledes drøm - jeg drømte at jeg stod rolig inne i en lys skog, og jeg følte meg trygg og hadde en indre ro. skogen var rolig, og det var mange dyr der. sol, varme, trygghet og mange fine dyr.... denne drømmen står fremdeles sterkt i minnet mitt - den er god å tenke på. men hva betyr den?

Huset representerer vår kropp som er delt inn slik:

Loftet = hodet

Leiligheten = mellomkroppen

Beina = kjeller

Og videre har man tolkninger også på de forskjellige rommene.

Når man leter forvirret inne i et hus kan det indikere på at man er i en fortvilt situasjon. Man vet ikke opp og ned på ting, er usikker på seg selv og sine valg. Vet ikke hvilken vei og gå og vansker med å bestemme seg for ting.

Og det ser jo ut til å stemme godt overens med dine problemer som du nevner i forbindelse med både jobb og kjæreste.

Å drømme om skogen, dyrene, lyset (solen)....kan betyr to ting slik jeg ser det. Enten så har du fått et svar på hvordan du skal finne ro og fred til å kunne løse dine problemer. Svaret ligger i å ta seg en tur ut i skogen og finne freden. I skogen er vi nær naturen med sine fantastiske krefter som gir oss ubetinget kjærlighet, ro, aksept. Der kan vi nyte stillheten, finne lyset (lyset i oss selv) eller rettere sagt....svarene i oss selv.

Eller det kan bety at du vil få en roligere tid fremover, men at du kan søke ut i skogen når det baller seg på rundt deg igjen.

Sola er gul, står for solar plexus chakraet som er vårt følelsessenter. Grønt (skogen) er fargen til vårt hjertechakra som er veien inn i oss selv.

Kanskje du har fått en klar og tydelig beskjed/svar fra dine hjelpere om hva du bør gjøre nå fremover....det er å finne fred, stillheten...så du kan finne svarene! De ligger nemlig I DEG!

Håper du får noe ut av dette! En flott drøm du hadde der! Ta vare på den!

Gjest Gjest *Luna*
Skrevet

Jeg glemte å nevne at ettersom du faktisk har blitt sykemeldt....fordi du er utslitt, kan det være at du har fått beskjed fra dine hjelpere om at du nå er nødt til å ta vare på deg selv, og roe deg helt ned. Å de viste deg hvordan du skal finne den roen du trenger.

Kanskje du rett og slett skal ta deg noen turer ut i skogen! :rødme:

Skrevet

Takk for svar :)

Skal ta en tur i skogen nå i dag - og se hva som skjer... :)

Skrevet

noe veldig rart skjedde da jeg kom til skogen - det første som skjedde var at jeg fikk veldig vondt i mellomgulvet - da jeg gikk litt lengere inn kom alle tårene.... videre fikk jeg tanker om at uansett hva som skjer har jeg opplevd kjærligheten nå. Og at han kanskje også bare har brukt meg i en periode han har trengt meg... og nå trenger han meg kanskje ikke lenger... Senere kom jeg inn i en enda rarere verden, der jeg følte at jeg var minst 100år tilbake i tid, at jeg gikk sammen ei venninne og at vi begge var i vakre kjoler.. jeg følte meg virkelig vakker (og huset jeg alltid har visst om-eller drømt om at jeg har levd i, i mitt tidligere liv dukket plutselig opp i hodet mitt - der i stuen, stuen har jeg aldri forestilt meg før, der stod mannen min bak ett gardin og så på oss og ventet på meg. Tror han hadde laget et romantisk måltid - følte iallefall virkelig kjrælighet. og DEnne mannen viste seg faktisk å være Min mann nå...... ?! :hakeslepp:

Men merkelig nok har jeg fått en ro nå, som jeg ikke kan forklare - og den er der med tanke på uansett hva som skjer. Jeg har dog blitt enda sikrere (om mulig) om at Denne Mannen er Han for meg......

Gjest Gjest *Luna*
Skrevet

Se der ja! :) Det lønner seg å følge opp sine drømmer og budskaper gjennom disse! Hjelperne er alltid med oss, å viser oss veien til en bedre tilværelse, dersom vi våger å tro på det vi drømmer og budskapet i dem og ikke minst våge å følge dem.

Jeg er veldig glad på dine vegne! Gratulerer med en ny innsikt! :rødme:

Gjest Fëawen
Skrevet

Luna! Dette virker det som om du vet masse om! De mnd jeg bekymrer meg litt, drømmer jeg ofte at jeg blir jagd av ulv/bjørn. At jeg f.eks møter på en bjørn når jeg går i skogen og blir jaktet på.. Ubehagelige drømmer, for jeg blir redd. Og det er så virkelighets fullt. Heldigvis lenge siden sist nå.

Hva kan dette bety??

Gjest Gjest *Luna*
Skrevet

Hei Fëawen! :)

De mnd jeg bekymrer meg litt, drømmer jeg ofte at jeg blir jagd av ulv/bjørn. At jeg f.eks møter på en bjørn når jeg går i skogen og blir jaktet på.. Ubehagelige drømmer, for jeg blir redd. Og det er så virkelighets fullt. Heldigvis lenge siden sist nå.

Hva kan dette bety??

Dette kan være veldig ubehagelige drømmer, men de er ikke noe å være redd for!

Vet ikke om du har hørt om kraftdyr?

Vel, Bjørnen som kraftdyr:

Bjørnen, den godslige bamsen har forbindelse til det åndelige, og står for død, gjenfødelse og forandring. Den står også for selvanalyse, healing, og ensomhet. Bjørnen er astralt reisende. Den skaper drømmer, sjamaner og mystikk. Bjørnen bærer visdom, er en forsvarer og en hevner. Den drømmer og visualiserer!

Ulven som kraftdyr:

Ulven er et staselig dyr som står for død og gjenfødelse. Den møter slutten på sitt livsløp med verdighet og mot. Ulven er en åndelig lærer, som veileder oss i drømmer og under meditasjon. Den har en intelligent insikt i ting, og finner verdier i det sosiale og innen familien. Ulven er smart, og den har ingen problem med å overliste sine fiender, da den er dyktig til å passere umerkbart og er unselig. Ulven er trofast! En dyktig forsvarer for seg selv og sin familie. Ulven benytter muligheter for forandringer.

(Disse har jeg hentet fra mine egne tolkninger her): http://thesunandmoon.de

Som du ser står de begge for gjenfødsel og forandringer. Ordet død betyr ikke fysisk død, men at man forlater f.eks gamle tankemønstre/holdningsmønstre og starter på noe nytt i livet. En forandring rett og slett.

Du skal ikke frykte disse fantastiske skapningene. De er etter deg for å vise deg nye sider ved deg selv. Og de sidene frykter du for de er ukjente. Du er antagelig klar for å gå over i en ny fase i ditt liv. Våg å gjøre det.

Ikke løp neste gang. Ta disse dyrene i mot. Om de så angriper deg i drømmen....til og med spiser deg opp hehe...så er det for å hjelpe deg til å gå videre. (Spise opp) Legge igjen *det døde* å bli født på nytt (ny vei)...Du vil antagelig se deg selv bli venn med disse to villdyrene etterhvert, dersom du aksepterer dem. Da vil du få integrert i deg bjørnes kraft og styrke og dens egenskaper, det samme med ulven.

Håper du fikk noe ut av dette. :)

Gjest Fëawen
Skrevet
Hei Fëawen! :)

Dette kan være veldig ubehagelige drømmer, men de er ikke noe å være redd for!

Vet ikke om du har hørt om kraftdyr?

Vel, Bjørnen som kraftdyr:

Bjørnen, den godslige bamsen har forbindelse til det åndelige, og står for død, gjenfødelse og forandring. Den står også for selvanalyse, healing, og ensomhet. Bjørnen er astralt reisende. Den skaper drømmer, sjamaner og mystikk. Bjørnen bærer visdom, er en forsvarer og en hevner. Den drømmer og visualiserer!

Ulven som kraftdyr:

Ulven er et staselig dyr som står for død og gjenfødelse. Den møter slutten på sitt livsløp med verdighet og mot. Ulven er en åndelig lærer, som veileder oss i drømmer og under meditasjon. Den har en intelligent insikt i ting, og finner verdier i det sosiale og innen familien. Ulven er smart, og den har ingen problem med å overliste sine fiender, da den er dyktig til å passere umerkbart og er unselig. Ulven er trofast! En dyktig forsvarer for seg selv og sin familie. Ulven benytter muligheter for forandringer.

(Disse har jeg hentet fra mine egne tolkninger her): http://thesunandmoon.de

Som du ser står de begge for gjenfødsel og forandringer. Ordet død betyr ikke fysisk død, men at man forlater f.eks gamle tankemønstre/holdningsmønstre og starter på noe nytt i livet. En forandring rett og slett.

Du skal ikke frykte disse fantastiske skapningene. De er etter deg for å vise deg nye sider ved deg selv. Og de sidene frykter du for de er ukjente. Du er antagelig klar for å gå over i en ny fase i ditt liv. Våg å gjøre det.

Ikke løp neste gang. Ta disse dyrene i mot. Om de så angriper deg i drømmen....til og med spiser deg opp hehe...så er det for å hjelpe deg til å gå videre. (Spise opp) Legge igjen *det døde* å bli født på nytt (ny vei)...Du vil antagelig se deg selv bli venn med disse to villdyrene etterhvert, dersom du aksepterer dem. Da vil du få integrert i deg bjørnes kraft og styrke og dens egenskaper, det samme med ulven.

Håper du fikk noe ut av dette. :)

Takk for svar! Må si det kiler litt i magen, dette du utfordrer meg til. Som sagt, jeg er veldig redd i drømmen. Men dette får meg til å ikke frykte drømmen også- om jeg tør å gjøre slik du sier. Spennende.

Takk Takk

Gjest Gjest *Luna*
Skrevet

Det viktigste er at du ikke presser deg selv....selv om jeg tyder dette til det jeg gjør!

Kjenn på det...ettersom jeg har forstått er dette drømmer som gjentar seg?

Kjenn på dette fremover, oggjør det fsom føles riktig ut for deg! :)

Gjest Gjest_lise_*
Skrevet
Det viktigste er at du ikke presser deg selv....selv om jeg tyder dette til det jeg gjør!

Kjenn på det...ettersom jeg har forstått er dette drømmer som gjentar seg?

Kjenn på dette fremover, oggjør det fsom føles riktig ut for deg! :)

Hei Luna!

Kan jeg 'bruke' deg, jeg også?Jeg forsøker uansett (kanskje du bør opprette egen side :))

Trenger ikke svare altså hvis du ikke gidder, jeg bare lurer på mine egne greier her og avbryter hele tråden.

Har vært maks stressa, og drømmer i hytt og pine om spøkelser, store, truende omgivelser (skoger, himmel, åpne landskap som i virkeligheten er vakre men som er nifse i drømmen), at jeg går meg vill i skog og fjell, redningshelikopter må hente meg, deretter drømmer jeg plutselig at jeg står i butikken og skal kjøpe nudler, og lurer på om jeg fremdeles har litt philadelphia igjen i kjøleskapet?

drømmene kan være normale ting, men det er alltid en følelse av trussel som henger over det hele, også når jeg våkner føler jeg meg utrygg.

drømmer mye om død, men husker ikke konkret hva akkurat nå, bare at det er ukjente som dør.

det var vel egentlig det hele.

:)

Gjest Gjest *Luna*
Skrevet
Hei Luna!

Kan jeg 'bruke' deg, jeg også?Jeg forsøker uansett (kanskje du bør opprette egen side )

Trenger ikke svare altså hvis du ikke gidder, jeg bare lurer på mine egne greier her og avbryter hele tråden.

Har vært maks stressa, og drømmer i hytt og pine om spøkelser, store, truende omgivelser (skoger, himmel, åpne landskap som i virkeligheten er vakre men som er nifse i drømmen), at jeg går meg vill i skog og fjell, redningshelikopter må hente meg, deretter drømmer jeg plutselig at jeg står i butikken og skal kjøpe nudler, og lurer på om jeg fremdeles har litt philadelphia igjen i kjøleskapet?

drømmene kan være normale ting, men det er alltid en følelse av trussel som henger over det hele, også når jeg våkner føler jeg meg utrygg.

drømmer mye om død, men husker ikke konkret hva akkurat nå, bare at det er ukjente som dør.

det var vel egentlig det hele.

Hadde jeg hatt tid så, hehe...skulle jeg opprettet en egen side for drømmetolkninger, men tiden strekker nok ikke til. Jeg er heller ingen ekspert på dette, men har jo lest litt om dette, lært av andre samt at intuisjonen også er viktig!

Å drømme om spøkelser kan indikere på *døde sider i deg selv* som du ikke har kvittet deg med. Det vil si...prosesser du har vært igjennom, bearbeidet men alikevel ikke er helt ferdig med. Disse må du gå i deg selv og finne ut av. Kanskje du allerede vet hvilke/hva dette gjelder.

Skogen er både skremmende og trygt. Du sier den er vakker, men dog skremmende. Skogen forbinder vi med urkraft. Det ville...ville dyr, vilt landskap osv. Dette kan representere din urkraft. Og den kan virke skremmende. Alle er vi bærere av urkraften. Den ligger latent i ALLE. Det er som fortids minner etter våre forfedres nære forhold til naturen og dens rådende krefter, overlevelsesinstinkt osv.

Trær er et av symbolene for liv. Dere har sikkert hørt om *Livets tre* der kronen er i forbindelse med oververden (Himmelen), stammen er forbindelsen med midtverden (Vår verden) og røttene er forankret i underverden (Moder Jord) Disse vakre trærne er det mye lærdom å hente i. Noen er facinert av dem, andre syns de kan virke skremmende.

Dette med himmel og store åpne landskaper kan også virke skremmende. Vi føler oss nesten litt fortapt i alt dette store. Det kan bli for mye å ta inn over oss. Har du tatt på deg for mye å gjøre? Du rekker ikke over alt? Eller har du *rotet* deg inn i noe som du kanskje ikke er helt klar for ennå. Noe som virker så stort, endeløst og skremmende....nye oppgaver innen jobb eller i andre ting?

Helikopter kan være et symbol på luften og blir ofte brukt til redning. Luft som element representerer vår mentale plan...tanker, ideer osv.

Dette får meg til å tenke på om du kanskje er altfor forsiktig av deg? Du velger å bli *sittende* i en slags situasjon som du egentlig ikke er fornøyd med, som *rommer* for mye? Du roter deg bort i dette *Store*....Finner ikke veien ut. Kan dette helikopteret være at du har ideer/nye tanker om noe - som du kan bruke for å komme deg ut av situasjonen? Handler dette om å tørre sette ut en ide eller nye tankemønstre i en større sammenheng? Det kan indikere så mye. :)

Butikken er et sted vi må gå til for å handle *Næring* Det må vi ha for å overleve. Nudler er ganske magert, det samme er filidelfia-osten om jeg ikke tar feil? Kanksje du trenger å nære dine ideer eller Nye tanker mer? Kanskje de faktisk er brukenes?

Hmm, noe sier meg at du må roe deg ned litt. Det går nok kanskje en smule fort i svingene. Da kan ting virke større og mer skremmende enn om du hadde roet ned, å fått med deg (næringen) små ting av symbolsk verdi.

Vi mennesker nå til dag har ikke vett på å slappe av, stresse ned...finne roen i oss selv. Vi kjører på med alt vi har av krefter og tror vi er roboter. Dette kan bidra til at vi mister enormt viktig lære - visdom - indre ro.....for vi har ikke tid til å se oss om.

Har dere egentlig sett hvor vakker en hestehov er? Der den i begynnelsen av våren står og skinner i veikanten....minner oss om sola som er på vei?

Håper dette ga deg noe! :)

Gjest Gjest_lise_*
Skrevet
Hadde jeg hatt tid så, hehe...skulle jeg opprettet en egen side for drømmetolkninger, men tiden strekker nok ikke til. Jeg er heller ingen ekspert på dette, men har jo lest litt om dette, lært av andre samt at intuisjonen også er viktig!

Å drømme om spøkelser kan indikere på *døde sider i deg selv* som du ikke har kvittet deg med. Det vil si...prosesser du har vært igjennom, bearbeidet men alikevel ikke er helt ferdig med. Disse må du gå i deg selv og finne ut av. Kanskje du allerede vet hvilke/hva dette gjelder.

Skogen er både skremmende og trygt. Du sier den er vakker, men dog skremmende. Skogen forbinder vi med urkraft. Det ville...ville dyr, vilt landskap osv. Dette kan representere din urkraft. Og den kan virke skremmende. Alle er vi bærere av urkraften. Den ligger latent i ALLE. Det er som fortids minner etter våre forfedres nære forhold til naturen og dens rådende krefter, overlevelsesinstinkt osv.

Trær er et av symbolene for liv. Dere har sikkert hørt om *Livets tre* der kronen er i forbindelse med oververden (Himmelen), stammen er forbindelsen med midtverden (Vår verden) og røttene er forankret i underverden (Moder Jord) Disse vakre trærne er det mye lærdom å hente i. Noen er facinert av dem, andre syns de kan virke skremmende.

Dette med himmel og store åpne landskaper kan også virke skremmende. Vi føler oss nesten litt fortapt i alt dette store. Det kan bli for mye å ta inn over oss. Har du tatt på deg for mye å gjøre? Du rekker ikke over alt? Eller har du *rotet* deg inn i noe som du kanskje ikke er helt klar for ennå. Noe som virker så stort, endeløst og skremmende....nye oppgaver innen jobb eller i andre ting?

Helikopter kan være et symbol på luften og blir ofte brukt til redning. Luft som element representerer vår mentale plan...tanker, ideer osv.

Dette får meg til å tenke på om du kanskje er altfor forsiktig av deg? Du velger å bli *sittende* i en slags situasjon som du egentlig ikke er fornøyd med, som *rommer* for mye? Du roter deg bort i dette *Store*....Finner ikke veien ut. Kan dette helikopteret være at du har ideer/nye tanker om noe - som du kan bruke for å komme deg ut av situasjonen? Handler dette om å tørre sette ut en ide eller nye tankemønstre i en større sammenheng? Det kan indikere så mye. :)

Butikken er et sted vi må gå til for å handle *Næring* Det må vi ha for å overleve. Nudler er ganske magert, det samme er filidelfia-osten om jeg ikke tar feil? Kanksje du trenger å nære dine ideer eller Nye tanker mer? Kanskje de faktisk er brukenes?

Hmm, noe sier meg at du må roe deg ned litt. Det går nok kanskje en smule fort i svingene. Da kan ting virke større og mer skremmende enn om du hadde roet ned, å fått med deg (næringen) små ting av symbolsk verdi.

Vi mennesker nå til dag har ikke vett på å slappe av, stresse ned...finne roen i oss selv. Vi kjører på med alt vi har av krefter og tror vi er roboter. Dette kan bidra til at vi mister enormt viktig lære - visdom - indre ro.....for vi har ikke tid til å se oss om.

Har dere egentlig sett hvor vakker en hestehov er? Der den i begynnelsen av våren står og skinner i veikanten....minner oss om sola som er på vei?

Håper dette ga deg noe! :)

Det du sier stemmer så voldsomt at det fikk meg på gråten. Jeg er i en situasjon som jeg ikke er fornøyd med men som jeg vet at jeg må innfinne meg i (eller gå min vei, men det vil jeg ikke), og at jeg har vært igjennom en prosess med bearbeiding stemmer også... trodde jeg så lyset i enden av tunnellen, men kanskje jeg ikke gjør det? Her suser det i svingene, jeg har satt meg i en kinkig situasjon... Jeg er enig med deg i det siste du sier også, vi bør se oss om mye oftere istedet for å synke nedi våre egne problemer og la de ta styring.

I det store og hele så er det bare vi selv som kan 'redde' oss selv.

Og i det enda større og helere så er det så mye mer enn bare oss og hvordan vi velger å leve.

Nå synes jeg enda mer at du bør starte din egen drømmetydning-greie....kanskje skifte yrke? :)

Takk for at du svarte meg. Det satte ting i et annerledes perspektiv.

Gjest Gjest *Luna*
Skrevet

Flott at dette ga deg noe! Bare hyggelig å være til hjelp! :)

Kunne gjerne hatt dette som yrke da det er både morsomt og spennende, men er nok ikke utlært nok til det ennå! :ler:

Lykke til videre! :)

• 4 uker senere...
Gjest Gjest_Honey_*
Skrevet

Hei Luna,har ikke tid til å hjelpe meg og? vææær så snill..du skjønner,jeg har kjæreste,men er likevel en jeg nesten har vært sammen med før som jeg ikke klarer å glemme,så møtte jeg han på vei hjem fra byen på lørdag,og i natt drømte jeg om han,jeg møtte han akkurat som lørdag,og etter på sa han at jeg var så nydelig,han hadde sagt det til broren min og broren min sa det til meg,for han er kameraten til broren min,hva betyr det? hva føler jeg for han?hjelp meg vær så snill,du virker så flink til dette altså,takk på forhånd!

• 10 måneder senere...
Gjest Gjest_Anonym_*
Skrevet

Luna, i natt hadde jeg en veldig uvanlig drøm (bruker å huske en del av drømmene mine og det har aldri vært noe lignende) og ville gjerne visst hva den betyr... Jeg har lest en del om drømmetyding og sett på betydningen av alle symbolene jeg la merke til, men lurte på om du kanskje kan sette de sammen å gi et litt utfyllende svar (da mener jeg noe i duren av det du har svart her før)

Drømmen starter med at jeg prater med faren min i tlf, varer bare i noen sekunder, nok til at jeg får vite at jeg må gå hjem fra skolen (blir ofte kjørt). Men at moren min kan hente meg klokken 20:00 (skjønner ikke hvorfor.. Skolen er ferdig 14:00 og det tar 15min å gå hjem hvis jeg går fort :S) Så hopper det fram til at jeg kommer til en butikk som er nesten rett ved skolen (det er en stor byggning med litt matt hvit farge) og når jeg ser mot den kan jeg se kaia som er nedfor den... Det er ganske kaldt her siden jeg bor på Verdens Nordligste Bebodde Fastlandspunkt, så jeg går med ganske mye klær som er varme nok, men plutselig står jeg i bare shorts, og butikken er borte.

Da står jeg plutselig på en strand ;o Jeg ser en jente som er der (det er en del andre folk også, men det er liksom en følelse av at de er langt unna (selv om de er bare ca 20 meter unna) og det eneste som betyr noe er meg, jenta og det lille området rundt oss(+havet). Hun ligger på et pledd eller noe lignende (det var liksom ikke noe vikti), hun har bare bikini og hun har langt (litt lengre enn skuldrene) blondt hår. Jeg står sånn at hun ligger på skrått til venstre for meg.

Det neste jeg ser er at jeg ligger på pleddet og hun sitter så hun ser mot meg. Vi prater veldig intennst (ikke sikker hvordan jeg staver :P) og vi ler mye med hverandre. Det er tydelig at vi har pratet en stund. Jeg koser meg.

Så ligger jeg over henne og vi kysser. Og det er akkurat dette jeg la veldig mye merke til... Vannet bak oss var VELDIG klart, solen skinte i det og stranden var helt 'fin' (sånn som på filmscener, at det er ikke stein og fargen er... Vet ikke om jeg kan si at den er gul? :P Du vet sikkert hvilken farge det er på en strand ^^)

Hun spør om jeg må dra ennå. Da hun spør dette er det bare gått noen få sekunder fra da jeg så at stranden og havet var så fint, men nå ser jeg at lyset fra solen er svakere (som når det er solnedgang).

Jeg kysser henne på nytt og sier at jeg må nok det. Jeg husker ikke helt, men jeg sa noe om at det er ikke grunn til at jeg skal bli lengre, fordi vi ikke hadde kondomer (syntes dette var litt rart siden det ikke hadde vært noe seksuelt i drømmen, og det var tydelig at det var følelser... STERKE følelser.) Men tror jeg spøkte, siden begge bare smilte og vi kysset igjen. Jeg fikk en sterk følelse av at vi hadde avtalt å møtes igjen, men jeg kunne ikke huske at jeg drømte hvor og når.

Det neste som skjedde var at jeg satt på et stort kjøpesenter og satt med de vanlige vinterklærne og ryggsekken på meg. Jeg hadde en del spill i hendene, tror det var 4. Jeg merket ikke noe spesiellt om hvordan spill det var, unntatt det øverste. Det var den nye expansion pakken "World of Warcraft: The Wrath of the Lich King"... Vet ikke om det var noe spesiellt i akkurat det spillet, men jeg eier det selv (måtte desverre bare bestille via nett på en litt spessiel måte så jeg ikke fikk CD-platene). Jeg har hatt lyst på platene til spillet (inkludert coveret, såklart).

Det var liksom det viktige, men det var 2 ting som var noe av det jeg la GODT merke til:

Jeg kjente henne ikke, og jeg klarte ikke å se for meg fjeset hennes, bare at hun var blond, og smilet hennes.

Det andre var at når jeg lå over henne i slutten var det som at jeg var helt rolig inni meg, som at jeg hadde funnet fred der jeg var akkurat da. Ville ikke være en annen plass eller gjøre noe annet, det eneste som betydde noe var oss. Jeg la merke til at menneskene som hadde vært der i starten var fortsatt der, men alt ble liksom... Borte, som at det var mørkt rundt oss, med bare en liten sirkel av lys på oss.

Det eneste lille ekstra jeg kan nevne er at bikinien hun hadde på seg var rød og shortsen jeg hadde på var svart.

Så... Hva klarer du å finne ut med den informasjonen? ^^

• 6 måneder senere...
Gjest Gjest_Trine_*
Skrevet

Hei! Jeg har hatt en veldig rar og skremmende drøm som jeg håper noen kan hjelpe meg med. Det er en stund siden jeg drømte dette, men jeg glemmer det aldri..

Jeg og mamma satt nede på kjøkkenet. Hun røyker to røyk på en gang. Jeg hører barnegråt og spylyder oppe i 2. etasje. Jeg går opp trappen med mamma bak meg, hun røyker fortsatt to røyk. Jeg hører lydene komme fra mitt rom, jeg var livredd når jeg åpnet døren. Når jeg åpnet døren ser jeg et spøkelse som står på alle 4 i senga mi og føder lillesøsteren min på 11 år ut av munnen. Hun var da en liten baby igjen. Kjeven hans gikk ut av ledd og han spyr henne ut om og om igjen.. Så får han øye på meg, og jeg våknet..

Dette er den mest skremmende drømmen jeg har opplevd, noen som kan hjelpe?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...