Usikker Skrevet 29. april 2003 #21 Skrevet 29. april 2003 Scampi sier: "Det er en dyd å være i stand til å glede seg over andres lykke. Håper de får en fin fødselsopplevelse." Og jer er helt enig! Måtte det bare gå bra med Märtha og baby'n hennes. Det er nemlig ingen selvfølge det........ Ønsker all mulig hell og lykke med fødsel og tiden som kommer. Sender en stor rosebukett jeg! 8)
Gjest Zalomine Skrevet 29. april 2003 #22 Skrevet 29. april 2003 "nå kommer prinsessebabyen" sa jeg smilende til min samboer når jeg gikk in¨n på stua for å spise middag. "Jeg har hørt deg kalle deg selv mange ting", sa han "men ikke det". Leende måtte jeg jo selvsagt si at det var prinsessens baby som kommer ut av magen til prinsessen, ikke at jeg er en prinsessebaby, ei heller at jeg er en prinsesse, eller har en slik i magen. Ja, jeg ønsker at dette går bra, og synes det er koselig. Bryr meg ikke masse, men det er jo koselig, selvsagt. Småsure kommentarer gidder jeg ikke bry meg mere med. Prinsessebabyen kommer, og det er jo koselig (lite koselig om den ble der inni magen hele tida liksom, prinsessebabyer må jo også ut, etter ca 9 måneder )
Fru Fomle Skrevet 29. april 2003 #23 Skrevet 29. april 2003 "nå kommer prinsessebabyen" sa jeg smilende til min samboer når jeg gikk in¨n på stua for å spise middag. "Jeg har hørt deg kalle deg selv mange ting", sa han "men ikke det". Leende måtte jeg jo selvsagt si at det var prinsessens baby som kommer ut av magen til prinsessen, ikke at jeg er en prinsessebaby, ei heller at jeg er en prinsesse, eller har en slik i magen. Synes også det er veldig spennende med prinsessebabyen, håper det går med begge to og at Hr. Behn ikke mister fatningen.
Gjest Zalomine Skrevet 29. april 2003 #24 Skrevet 29. april 2003 Det er herved helt klart. Jeg er ikke prinsessebabyen. Prinsessebabyen er ei lita jente som heter Maud Angelica. Fint at alt gikk bra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå