Gjest Maya30-ikke innlogget Skrevet 29. april 2003 #1 Skrevet 29. april 2003 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=57488 Krysser fingrene for alt går bra med henne og babyen. Maya30 - ikke innlogget
Gjest Mayamor Skrevet 29. april 2003 #2 Skrevet 29. april 2003 Uansett er det jo slik at mange mennesker følger med Martha og Ari nå. Jeg synes uansett det er spennende. Håper hun får en fin fødsel. Maya30
Gjest sexysadie Skrevet 29. april 2003 #3 Skrevet 29. april 2003 At dere gidder fatter jeg bare ikke....
Gjest Zalomine Skrevet 29. april 2003 #4 Skrevet 29. april 2003 Og at du som slett ikke bryr deg (eller, egentlig bryr du deg MASSE, men du "bryr deg negativt", dette har iv skjønt av dien mange innlegg i andre tråder) gidder lese denne tråden, det fatter ikke jeg, SS. Jeg ønsker dem lykke til jeg, og håper det går bra
Gjest Mayamor Skrevet 29. april 2003 #5 Skrevet 29. april 2003 At dere gidder fatter jeg bare ikke.... DU gidder jo...
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 29. april 2003 #6 Skrevet 29. april 2003 Håper alt går bra med både Prinsessen og babyen- de får nok den beste pleie som kan oppdrives. Minnie
Gjest sexysadie Skrevet 29. april 2003 #7 Skrevet 29. april 2003 Jo jeg også håper d går bra med begge to , men jeg gidder ikke å bruke tid på å tenke så jævla mye på ei kjerring jeg ikke har ett personlig forhold til. Skulle pinadø tro andre kjerringer ikke har fått dette til...
Gjest Zalomine Skrevet 29. april 2003 #8 Skrevet 29. april 2003 Nåja, du bruker mer tid på å yttrykke at du ikke vil bry deg, enn jeg bruker på å tenke på henne
Gjest sola Skrevet 29. april 2003 #9 Skrevet 29. april 2003 håper hun får en flott fødselsopplevelse, syns det er kjempe spennende jeg. må nok følge med på nyhetene i hele kveld, skal bli spennede å høre om det blir jente eller gutt :D sola :D
Gjest sexysadie Skrevet 29. april 2003 #10 Skrevet 29. april 2003 Nåja, du bruker mer tid på å yttrykke at du ikke vil bry deg, enn jeg bruker på å tenke på henne Takk Fredagsbarn for at du nå så tydelig servilt neiende viser at Carl Erik Grimstad hadde rett: selve grunnlaget for det moderne og dermed også det norske monarkiet:Kvinner som utgjør mer enn halvparten av menneskeheten, bryr seg femti ganger mer om en "kongelig" fødsel enn om spørsmålet om monarkiets berettigelse som politisk institusjon. Da er det bare å legge igjen luktesaltet, korsettet, pudderdåsen, Se og hør, samt hele stanken av dameblader. Hent fram kluter, koster, plumbo, klor, intimspray og andre velegnete midler for nasjonal rengjøring til siste rest av monarkal fordumming er fordunstet. Skatteutgiftene til opprettholdelse av vaktholdet og d faktum at nå er de fulltallige på fødestuen der Martha føder (er d bare halvt mannskap på vakt ellers)– i den historiske rettferdighetens navn – settes på konto til siste generasjon kvinner som av nasjonsbyggerne lot seg forlede til å bruke sitt liv på gratis omsorgsarbeid for menn og barn,i omsorgssektoren. Da var det naturlig nok ikke mye tid igjen til å lese Simone de Beauvoir. De få stundene mellom rengjøring, matlaging, rumpevask av egne og andres barn samt andre pleietrengende, ble i stedet brukt til fordypning i floraen av ukebladenes stoff om de kongelige. Det moderne monarkiet er med andre ord opprettet for å demme opp mot skitne, kravfulle arbeidere, roman- og ukebladlesende kvinner som fabulerte om stemmerett, samt utlendinger, sigøynere, samer, tatere og annet pakk ute av stand til å snakke pent. Tanken bak var å avlede og forvirre disse elementene fra politikk og makt ved å forsøple det offentlige rommet med kongelig melodrama, incestuøse forviklinger, skilsmisser, fødsler, alenemødre, utagerende, urene inntrengere og annet snacks. Av den grunn og fordi det som er utgrenset fra den politiske offentligheten – de lavkulturelle, maktesløse elementene – har fått fellesbetegnelsen «feminin», kalles monarkiet også for en «feminin politisk institusjon». Med andre ord en institusjon til å forlede og fordumme de som ikke har så mye de skal ha sagt fra før av. Feminin institusjon. Hallo!! Dette skal vi ikke ha sittende på oss, kvinnfolk og annet pakk! I stedet for å la eggstokker eller andre indre organer vibrere orgastisk over Märtha og Aris nyfødte foreslår jeg en kur for makt og virkelyst som kan få mange en eggleder til å rykke av begeistring.
Gjest Mayamor Skrevet 29. april 2003 #11 Skrevet 29. april 2003 Du er virkelig morsom, SS... Klem fra Maya30
fruenge Skrevet 29. april 2003 #13 Skrevet 29. april 2003 Himmel og hav SS, går det trill rundt for deg? Til en som ikke bryr seg så brukte du vel nokså lang tid på forrige innlegg. Det noen prøvde å fortelle deg med fine ord tror jeg var som følger. Vi er lei av dine sure kommentarer om hva vi andre bør og ikke bør bruke tid på.
Gjest Mayamor Skrevet 29. april 2003 #14 Skrevet 29. april 2003 Tror rett og slett bare SS er så inderlig glad i Martha og at nå klarer hun ikke å skjule det lenger. Tar det ikke ille opp, men med et smil istedet for. En god latter forlenger livet... Klem fra Maya30
Gjest sexysadie Skrevet 29. april 2003 #15 Skrevet 29. april 2003 Himmel og hav SS, går det trill rundt for deg? Til en som ikke bryr seg så brukte du vel nokså lang tid på forrige innlegg. Det noen prøvde å fortelle deg med fine ord tror jeg var som følger. Vi er lei av dine sure kommentarer om hva vi andre bør og ikke bør bruke tid på. Og du fikk min teori om hvorfor dere bruker tid på det......Og jeg er ikke sur, skal bare ha tiden min!!!!
fruenge Skrevet 29. april 2003 #16 Skrevet 29. april 2003 Og jeg sier igjen det er du som bruker tid på dette, ikke jeg. Liksom litt ris til egen bak dette SS.
Gjest sexysadie Skrevet 29. april 2003 #17 Skrevet 29. april 2003 ÅÅÅÅ D er ikke jeg som i månedsvis har spekulert på Martha og hva/hvor/hvordan. D er bare å kik litt rundt i forumet her d så ser du da hvem d er som har postet innlegg når Martha og hennes graviditet har blitt diskutert.
fruenge Skrevet 29. april 2003 #18 Skrevet 29. april 2003 Men hvorfor skal du kommentere surmaget noe som ikke intr deg. Det intr. egentlig ikke meg heller, men når noen skriver seg så inn i tyttebærturen vekk om noe som ikke intr. en så blir det litt komisk. Og derfor skrev jeg innlegg. Nå har jeg skrevet hva jeg mener og trekker meg ut igjen. og jeg har altså ikke stemt 10 ganger på tråden om avstemningen ang kjønnet.
Gjest Scampi Skrevet 29. april 2003 #19 Skrevet 29. april 2003 Det er en dyd å være i stand til å glede seg over andres lykke. Håper de får en fin fødselsopplevelse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå