Gå til innhold

Finner ikke igjen håroppsettet jeg så her..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg lett og lett, men finner ikke igjen bildet i en av dagbøkene her. Kan noen hjelpe? Det er bilde bakfra, med blondt hår, krøller/lokker. Ikke alt er satt opp. Hun som har laget tråden hadde også inne et bilde av mørkt hår litt rotete satt opp.. Huff ikke lett å forklare.. Tror ikke dagboken er gammel.. Anybody? Falt så veldig for det oppsettet, og trodde jeg lagret bildet, men må ha gjort noe feil..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fant det plutselig igjen :) Skikkelig fornøyd her nå..

Skrevet

Så flott at du fant igjen bildet :) Jeg synes også at den frisyren du forklarte hørtes veldig fin ut - hvor fant du den???? Gifter meg 12. april og er helt balnk på hvordan jeg vil ha håret......

Skrevet

Litt pinlig, men jeg hadde fått lagret det på feil mappe :sjenert: Men send meg mailen din på PM, så skal jeg sende deg bilde :)

Skrevet

Tusen takk - nydelig frisyre!! Skjønner godt at du vil ha håret sånn. Nå skal jeg bare skynde meg få litt lenger hår :ler:

Skrevet

Ikke sant, det er utrolig flott :) Bare å hive innpå med b-vitaminer og massere hodebunnen så gror det godt..hehe

Skrevet

nå ble jeg skikkelig nysgjerrig.. får jeg lov til å se?

Skrevet

takk for titten... må jo si du har fryktelig god smak... det bilde der tror jeg nemlig du har funnet i min dagbok, er nemlig håret jeg skal ha!! :ler:

Skrevet

Hehe..like god smak vi da :) Guuud å jeg lette for å finne det igjen.. Forelsket meg jo helt i det håret. hehe. Da blir vi fine :)

Skrevet
Hehe..like god smak vi da :) Guuud å jeg lette for å finne det igjen.. Forelsket meg jo helt i det håret. hehe. Da blir vi fine :)

veldig fin frisyre... driver å leter etter en sånn spenne... har funnet en, men er ikke sikker... jeg er litt redd for at håret mitt ikke skal være "nok" har langt blondt hår, men er ikke så langt, så er redd det skal virke tynt og slapsete... men det er jo det prøvetimen er til!

Skrevet

..kan jeg få se også???? hihihihi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...