Gjest Aner ikke Skrevet 10. februar 2008 #1 Skrevet 10. februar 2008 Jeg bor sammen med typen, mye mer enn over 100 mil fra mitt opprinnelige bosted. Jeg vil ikke være sammen med han mer tror jeg. Jeg har ingen å snakke med om det. Har ingen venner her og har mistet litt kontakt med mange i hjembyen. Jeg vil ikke flytte tilbake til mor, far og lillebror. Jeg har ikke råd til egen leilighet i nærheten av dem, og vil egentlig ikke flytte dit igjen. Jeg vet ikke om jeg har råd til egen leilighet et annet sted heller. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, så i frykt for å må ta en drittjobb for å tjene nok til å bo i en leilighet et sted og bli mer alene, så blir jeg sikkert her. Hva skal jeg gjøre? Noen som har vært borti noe slikt? Jeg ombestemmer meg nå og da, men nettopp derfor fungerer nok ikke forholdet. Sant?
Gjest Gjest Skrevet 10. februar 2008 #2 Skrevet 10. februar 2008 Jeg bor sammen med typen, mye mer enn over 100 mil fra mitt opprinnelige bosted. Jeg vil ikke være sammen med han mer tror jeg. Jeg har ingen å snakke med om det. Har ingen venner her og har mistet litt kontakt med mange i hjembyen. Jeg vil ikke flytte tilbake til mor, far og lillebror. Jeg har ikke råd til egen leilighet i nærheten av dem, og vil egentlig ikke flytte dit igjen. Jeg vet ikke om jeg har råd til egen leilighet et annet sted heller. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, så i frykt for å må ta en drittjobb for å tjene nok til å bo i en leilighet et sted og bli mer alene, så blir jeg sikkert her. Hva skal jeg gjøre? Noen som har vært borti noe slikt? Jeg ombestemmer meg nå og da, men nettopp derfor fungerer nok ikke forholdet. Sant? Du må bestemme deg nå, og starte ditt nye liv nå, ha tro på deg selv, for sånn som nå kan du ikke ha det, det er ikke å leve. Du vil angre deg dersom du ikke gjør noe. Du kan leie bolig i begynnelsen. Du kan ta mer/ny utdannelse. Du kan få en bedre jobb enn du tror, bare du vil og er villig til å kanskje lære noe annet eller noe mer. Uansett; gjør noe! Lev, og lev nå!!!
Modern woman Skrevet 10. februar 2008 #3 Skrevet 10. februar 2008 Høres ikke greit ut det der ... Men vil du ikke være sammen med ham så syns jeg ikke du skal være det heller. Er det ikke muligheter for at mor og far kan hjelpe deg litt økonomisk da, så du kan få et eget sted å bo? Uff! Stakkars deg. Håper du finner en løsing på det. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå