Gjest Gjest Skrevet 9. februar 2008 #1 Del Skrevet 9. februar 2008 Er det flere som synes en helt ny bil lukter godt innvendig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. februar 2008 #2 Del Skrevet 10. februar 2008 Ny bil lukter helt herlig!! Men det er sikkert fordi det er blandet med den gode følelsen av å cruise rundt i noe som er helt nytt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. februar 2008 #3 Del Skrevet 10. februar 2008 Ikke for å ødelegge gleden for noen men mener å huske de stoffene de bruker kan være ganske giftige kjemikalier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marihan Skrevet 10. februar 2008 #4 Del Skrevet 10. februar 2008 Ja, det lukter veldig godt! Enig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 11. februar 2008 #5 Del Skrevet 11. februar 2008 (endret) Uff, synes det lukter forferdelig jeg... Har alltid blitt uvel og lettere bilsyk av den lukta... Endret 11. februar 2008 av jente 79 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caos Skrevet 11. februar 2008 #6 Del Skrevet 11. februar 2008 Jeg er kanskje rar.. men jeg synes den lukten blir litt for "sterk" jeg... Samtidlig liker jeg ikke lukten av gamle biler, de lukter så... brukt.... En mellomting er dermed bra.. en bil som er 3-4 år! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ponine Skrevet 20. februar 2008 #7 Del Skrevet 20. februar 2008 Lukten av ny bil er faktisk designet slik at bilen skal lukte sånn en stund. Hvordan de får den inn er jeg usikker på, spray på interiør eller hva de gjør, men den er faktisk "falsk" Jeg har også hørt om wonderbaum som har denne "ny bil"-lukten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 21. februar 2008 #8 Del Skrevet 21. februar 2008 Synes lukta av sjåføren er mye mye mye viktigere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redlady Skrevet 2. mars 2008 #9 Del Skrevet 2. mars 2008 Hvorfor menn liker damer i lakk og lær; de lukter som ny bil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lenestol Skrevet 7. mars 2008 #10 Del Skrevet 7. mars 2008 Blir litt småkvalm av lukt av ny bil jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 16. mars 2008 #11 Del Skrevet 16. mars 2008 Blir litt småkvalm av lukt av ny bil jeg... Kan det ha noe å gjøre med at fremdeles produseres biler for å tekkes det mannlige kjøpersegmentet, og at menns luktesans fysiologisk er svakere enn kvinners? Da må det nødvendigvis lukte litt kraftigere, for å få fart på salget, i følge produsentlogikken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå