Gjest Gjest_Lars_* Skrevet 9. februar 2008 #1 Skrevet 9. februar 2008 Denne helgen så bestemte kjæresten min seg for å ta seg en tur utenbys for å hente noen klær som hun har lånt vekk til noen venninner... Hun sa at hun ikke likte å dra dit, men det var noe hun måtte... Jeg liker ikke at hun er med de venninnene pga de har startet med narkotika og dritt, så vil ikke at damen min skal rote seg bort i noe tull... Hun har alt prøvd stoff av dem et par ganger... Men denne gangen før vi skulle dra skrev hun et flere sider langt kjærlighetsbrev til meg at hun lovet å holde seg langt unna stoff for all tid. Nå i kveld så ble jeg litt skeptisk på om hun har holdt det... Snakket med hun på tlf og hun sa først at farmoren hadde vært ute for en ulykke, og var på sykehuset... Til slutt sa hun at hun skulle ut på byen med en kompis alene... Det jeg lurer på er om hun faktisk har tatt noe stoff... Jeg sjekket på nettet og det var ikke noen ting om en ulykke som kunne knyttes tilbake til farmoren. Men på samme tid virket hun helt seriøs i stemmen, så jeg syns det er litt rart. :S kan det være at det er noe hun illusjonerer? Også skal hun på byen med en kompis. :S
smidja Skrevet 9. februar 2008 #2 Skrevet 9. februar 2008 Nå er det jo umulig for oss å vite om hun har tatt stoff eller ikke, men det er kanskje litt rart at hun går på byen om det har skjedd en alvorlig ulykke med farmoren hennes...
Gjest Gjest Skrevet 9. februar 2008 #3 Skrevet 9. februar 2008 Det gikk bra med hun sa kjæresten min, men hun hadde ikke våknet enda sa hun... Men det er litt rart at det ikke står noe om en ulykke på nettavisene da, pleier det ikke å stå? Håper ikke det er noe hun finner opp... Sa liksom "farmoren min er på sykehuset, det har skjedd en bilulykke..." -Jeg "Går det bra med hun?" Hun har ikke våknet enda, sover tungt"
treningsjenta Skrevet 9. februar 2008 #4 Skrevet 9. februar 2008 huff hørtes tøft ut for deg som sitter hjemme og egentlig ikke vet.. Vel du må nok bare stole på henne. Hun har lovet deg, og da må du velge å stole på det. Hertfall til det motsatte er bevist. Selvom det har vært en ulykke, trenger det ikke komme frem på noe vis i media eller annet. Ville ha prøvd å ikke tenke på det, og heller spørre når hun kommer hjem
Gjest Gjest Skrevet 9. februar 2008 #5 Skrevet 9. februar 2008 Takk Treningsjenta...! Det er faktisk veldig tøft... Jeg får ikke roen på meg før hun er vel hjemme her. Jeg sover ikke skikkelig, har konstant vondt i magen og er skikkelig nedfor. Jeg håper hun ikke roter seg bort i noe... Jeg liker heller egentlig ikke at hun går alene ut med en kompis på byen når jeg ikke kjenner han en gang, og jeg ikke har noen mulighet til å vite om hun kan være utro. Men hun har sagt og skrevet at hun elsker meg, så jeg får vel bare stole på det... Så det er liksom om hun har brukt dop og dikter opp ting, eller om det faktisk er sant. Og at hun skal rote med gutter bak min rygg i narkorus. :S Off... Hater dette virkelig. :S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå