BeautyQueen Skrevet 9. februar 2008 #1 Skrevet 9. februar 2008 Hvordan skal jeg gå ned 1-2 kg denne uken som kommer ? Hvordan skal jeg trene og spise ? Vil helst trene inne. Så kan trene pilates,styrketrening,yoga og jeg kan springe i trapper så får til å trene litt kondisjon inne . Er cirka 163 høy og 65 kg. Så vil ned noen kilo ja.. Noen tips ?
Gjest Bolledeig Skrevet 9. februar 2008 #2 Skrevet 9. februar 2008 Hvorfor gå ned på en uke? Hva er det du skal? Hvis du bare skal inn i en kjole eller noe ville jeg gått for å prøve å bli kvitt mest mulig vann, noen fantastiske resultater av trening og mat får man ikke på så kort tid.
BeautyQueen Skrevet 9. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 9. februar 2008 Skal ikke noe spesielt. Men har fri og bedre tid til trening denne uken , men skal forsette alle uker fremover da. men trenger bare tips til brae øvelser og mat.
Gjest Bolledeig Skrevet 9. februar 2008 #4 Skrevet 9. februar 2008 Hvordan gå ned litt vannvekt -Ligg unna brød, pasta, ris, poteter, sukker (godteri, brus), fruktsukker (frukt), minst mulig karbohydrater i noen form - Ikke salt - Dropp kullsyreholdig drikke Slik går det an å skrelle av litt til en spesiell anledning, gjort det er par ganger selv, men det er ikke akkurat en permanent løsning Du kan også prøve denne "kræsjkuren" fra myorevolution http://www.myorevolution.com/art_kosthold2.asp?NyhetsID=13
Gjest Bolledeig Skrevet 9. februar 2008 #5 Skrevet 9. februar 2008 Åja, da er det jo bare å begynne på et hvilket som helst opplegg da, med andre ord Jeg anbefaler å lese litt på myorevolution, der er det en del opplegg som ligger klare.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå