linky Skrevet 9. februar 2008 #1 Skrevet 9. februar 2008 Er så utrolig tørr på hendene, har prøvd mange kremer men ingenting virker på meg jo. Er tørr som sandpapir Så folkens, har dere noen gode effektive håndkremer å annbefale meg? Kan prøve å søke litt her også, men tips mottas med stor takk:)
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 9. februar 2008 #2 Skrevet 9. februar 2008 L´Occitane sin er den beste jeg har kommet over til nå. Fås på Gardermoen og på egne butikker i Oslo. Ellers funker det å smøre med Eight Hour Cream om kvelden - silkemyke dagen etter. Men den er fet og lukter litt...
No Shorty Skrevet 9. februar 2008 #3 Skrevet 9. februar 2008 jeg synes håndkremen til Cosmica som du får på apoteket er god...
BeautyQueen Skrevet 9. februar 2008 #4 Skrevet 9. februar 2008 Decleor sin håndkrem:) Silkemyk konsistens og deilig på hendene og gir mye fuktighet.
Arkana Skrevet 9. februar 2008 #5 Skrevet 9. februar 2008 Håndkremen fra L'Occitane med shea butter (sannsynligvis den som er nevnt over her, men de har jo flere håndkremer) er veldig bra hvis du har virkelig tørr hud. Ellers liker jeg daily hand lotion også fra L'Occitane, håndkremen fra Clarins og Ahava (den siste får du på Vita).
Gjest Raptuza Skrevet 9. februar 2008 #6 Skrevet 9. februar 2008 Bare vil sei at Ahava håndkrem er kjempegod!
Gjest meja Skrevet 10. februar 2008 #7 Skrevet 10. februar 2008 Jeg bruker Avène fra apoteket. Syns den er spesielt god nå på vinteren. Litt fet, men syns den trekker raskt inn likevel.
miss me Skrevet 10. februar 2008 #10 Skrevet 10. februar 2008 har brukt håndkremen avenè fra apoteket i 2 uker nå og hendene mine er kjempe myke. Kan virkelig anbefales....
Gjest Camelia Skrevet 20. februar 2008 #11 Skrevet 20. februar 2008 Almond-håndkremen fra Bodyshop er fin.
Suzy Skrevet 20. februar 2008 #12 Skrevet 20. februar 2008 Jeg bruker Avène fra apoteket. Syns den er spesielt god nå på vinteren. Litt fet, men syns den trekker raskt inn likevel. Avene Cold Cream! Knallbra
Grønt blad Skrevet 20. februar 2008 #13 Skrevet 20. februar 2008 Håndkremen fra Sebamed er veldig god. Den er ikke riktig fet nok når det er kaldt ute, men resten av året er den veldig god.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå