Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så utrolig tørr på hendene, har prøvd mange kremer men ingenting virker på meg jo. Er tørr som sandpapir :fnise:

Så folkens, har dere noen gode effektive håndkremer å annbefale meg?

Kan prøve å søke litt her også, men tips mottas med stor takk:)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

L´Occitane sin er den beste jeg har kommet over til nå. Fås på Gardermoen og på egne butikker i Oslo.

Ellers funker det å smøre med Eight Hour Cream om kvelden - silkemyke dagen etter. Men den er fet og lukter litt...

Skrevet

jeg synes håndkremen til Cosmica som du får på apoteket er god...

Skrevet

Decleor sin håndkrem:) Silkemyk konsistens og deilig på hendene og gir mye fuktighet.

Skrevet

Håndkremen fra L'Occitane med shea butter (sannsynligvis den som er nevnt over her, men de har jo flere håndkremer) er veldig bra hvis du har virkelig tørr hud. Ellers liker jeg daily hand lotion også fra L'Occitane, håndkremen fra Clarins og Ahava (den siste får du på Vita).

Gjest Raptuza
Skrevet

Bare vil sei at Ahava håndkrem er kjempegod!

Skrevet

Jeg bruker Avène fra apoteket. Syns den er spesielt god nå på vinteren. Litt fet, men syns den trekker raskt inn likevel.

Skrevet

har brukt håndkremen avenè fra apoteket i 2 uker nå og hendene mine er kjempe myke. Kan virkelig anbefales....

• 2 uker senere...
Skrevet
Jeg bruker Avène fra apoteket. Syns den er spesielt god nå på vinteren. Litt fet, men syns den trekker raskt inn likevel.

Avene Cold Cream! Knallbra

Skrevet

Håndkremen fra Sebamed er veldig god. Den er ikke riktig fet nok når det er kaldt ute, men resten av året er den veldig god. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...