Gå til innhold

han vil ikke finne på noe med meg lenger

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er så sjeldent at jeg og min samboer finner på noe sammen. Ser at veldig mange andre drar ut sammen, reiser vekk sammen og gjør generelt ting sammen.

Vi derimot, gjør sjeldent noe sammen. Sist gang vi var ute var i desember i fjor, da var i på kino. WOW!!!

Vi hadde en plan i kveld, hadde det avtalt hele uken, men da han kom hjem fra jobb idag var han utslitt og jeg skjønte med engang at lysten ikke var der. Så vi ble hjemme. Forventet!! Hadde det vært venna han som venta så hadde ikke denne slitenheten overgått han. Da hadde han orka..Det er jeg sikker på!

Jeg har sagt dette til han, men han har alltids en unnskylding. Føler meg litt lite prioritert;( Råd??

Videoannonse
Annonse
Gjest StockDama
Skrevet

Ta tak i ørene hans og bare dra han ut =D

Si dette trenger du, og dette trenger du _nå_!

Alle trenger å bli prioritert litt, satt litt ekstra pris på, han må da klare å gjøre det en kveld?

Skrevet

Vet akkurat hvordan du har det treningsjenta. Føler at min prioriterer data foran meg, og om han har avtalt noe med venner så er han opplagt og klar for alt, men om det er med meg er an alltid trøtt, utslitt, ikke i humør, eller vondt en ellerannen plass. :sukk:

Skrevet
Vi hadde en plan i kveld, hadde det avtalt hele uken, men da han kom hjem fra jobb idag var han utslitt og jeg skjønte med engang at lysten ikke var der. Så vi ble hjemme. Forventet!! Hadde det vært venna han som venta så hadde ikke denne slitenheten overgått han. Da hadde han orka..Det er jeg sikker på!

Jeg hadde dratt uten ham ...

Han må jo helt tydelig ta seg sammen!

Blir så irritert på sånt.

Skrevet

Hvis dere ikke finner på noe sammen, hva er da poenget med å være samboere/kjærester? :klø:

Jeg ville absolutt ha tatt en alvorsprat med samboeren din. Greit nok at det i perioder kan være travle dager, men hvis ikke dere har funnet på noe sammen siden desember, så syntes jeg det er ganske så alvorlig.

Gjest Huldali
Skrevet

Hvis du ikke får han med ut, så finn på noe hjemme. Inviter venner hjem til dere, da får han ikke lurt seg unna :) På den måten kan dere være sosiale hjemme også. En annen ide kan være at han møter deg ute (ved kioenen, pubben eller liknende), da er du allerede ute og det blir vanskeligere for han å avlyse, for det betyr at du må dra hjem igjen etter å ha gått ut.

Men det beste er så klart å få han til å forstå at dere må begynne å finne på noe sammen igjen.

Skrevet

å jeg føler det også sånn :( vi går vel gjerne på kino eller noe, men vi har vært sammen i 5år og vi har aldri vært på en romantisk middag eller dratt til syden i lag eller noe.. synes dette er så rart! han presterte faktisk å si at: "syden? kommer vi ikke til å kjede oss da?"

også er det aldri han som foreslår noe heller og så er jeg så lei av at når jeg foreslår noe så sier han helst: samma det.. aarg.. vi har jo det bra sammen, men jeg kunne virkelig tenkt meg litt mer romantikk.. hvordan får vi kjæresten til å bli mer romantisk? litt lei av å sitte i sofaen..

Gjest StockDama
Skrevet
å jeg føler det også sånn :( vi går vel gjerne på kino eller noe, men vi har vært sammen i 5år og vi har aldri vært på en romantisk middag eller dratt til syden i lag eller noe.. synes dette er så rart! han presterte faktisk å si at: "syden? kommer vi ikke til å kjede oss da?"

Hvorfor akkurat syden? Spør om det er noe sted han vil dra?

Selv kunne jeg aldri gidda å dra på sydentur, frister minimalt. Byferie hadde vært digg dåg, kan være like romantisk det =D

Gjest StockDama
Skrevet
Hvis du ikke får han med ut, så finn på noe hjemme. Inviter venner hjem til dere, da får han ikke lurt seg unna :) På den måten kan dere være sosiale hjemme også. En annen ide kan være at han møter deg ute (ved kioenen, pubben eller liknende), da er du allerede ute og det blir vanskeligere for han å avlyse, for det betyr at du må dra hjem igjen etter å ha gått ut.

Men det beste er så klart å få han til å forstå at dere må begynne å finne på noe sammen igjen.

Pluss, ikke ta med mobil, så kan han ikke ringe å avlyse heller :)

Skrevet

Har dere noe å gjøre sammen, da? Jeg var en gang sammen med en som jeg bare rett og slett vokste fra - tilslutt hadde vi ikke noe felles, annet enn en viss forkjærlighet for å se på film. Jeg hadde ikke lyst til noe han hadde lyst til og omvendt. Tilslutt måtte vi bare slutte å piske den daue hesten, stikke fingeren i jorda og gå hvert til vårt. Da bestemt jeg meg for å aldri mer være sammen med en som jeg ikke deler i hvert fall én interesse med...

• 2 uker senere...
Skrevet

Hvordan går det, treningsjenta?

Har dere funnet på noe sammen?

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Kjenner meg igjen i det du beskriver her. Han er også så sliiten i helgene,mens jeg vil dra på byen, på hytta, gå tur, på kino, i akebakken med ungene, eller bare finne på noe!

Mens han helst vil sitte inne med fjernkontrollen og se på sport eller sitte å spille på dataen. Så ofte så drar jeg alene sammen med ei venninne på ting

Skrevet

ahhh... godt å høre at jeg har flere sammen med meg i den båten...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...