Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har aldri opplevd en mascara som sitter så hardt. Jeg har brukt mange mascaraer fra Lancome, og denne er fin på, men den går jo ikke av! Det er Lancome Extreme - og den lever virkelig opp til sitt navn.

Noen som bruker den - og hvordan får dere den bort? Jeg blir jo sår rundt øynene av dette.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sminkefjerneren fra loreal til vannfast sminke tar alt. Ikke er den så hard mot huden heller.

Skrevet

Hvis du har vaselin eller babyolje kan det funke nå siden du sikkert vil ha den bort med en gang og ikke til mandag :sjenert:

Skrevet

Har brukt denne siden den kom, har aldri opplevd dette så du har kanskje en vannfast en?

Gjest Gjest_Maja_*
Skrevet

Jeg har samme erfaring.

Jobber hardt for å ikke se ut som en vaskebjørn, denne blir definitivt ikke kjøpt igjen. Drysser gjør den forressten også, og det sorte som havner under øynene er komplett umulig å få bort.

Men ellers er den jo god...

Skrevet

Jeg har også brukt den før, og har ikke hatt trøbbel tidligere. Jeg hadde gått tilbake med den og klaget, hadde det ikke vært for at den er kjøpt i en annen by... forferdelig irriterende! Ja, den er tydeligvis vannfast, det skulle den jo ikke være.

Skrevet

Jeg har brukt mange flasker av den, men aldri hatt noen problemer slik du beskriver.. Har du kjøpt vannfast?

Skrevet

Har samme mascaraen. Går fint bort med body shop sin sminkefjerner (hvit flaske). Syns den er kjempebra!

Skrevet (endret)

Gjør som Arwen sier, og bruk Loreals sminkefjerner. Den med det mørkeblå laget øverst og lys blått nederst. Det kan lønne seg å "smøre" ganske tykt på vippene og la det virke litt før du begynner å gni. Ta deg tid til å gå på toalettet og pusse tennene mens sminkefjerneren begynner å løsne mascaraen. Et halvminutt vil også gi resultat. :)

Endret av SweetS
Skrevet

Jeg ba spesifikt om at den ikke skulle vært vannfast, og det står ikke på at den er det, men den må jo være det.... den sitter knallhardt.

Må anskaffe ny sminkefjerner jeg da. Men babyolja tok den faktisk ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...