Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en juicy tube i fargen "caramel gospel" som jeg er veldig fornøyd med. Desverre er den snart tom, og jeg finner ikke denne fargenyansen igjen. Noen som kan anbefale en fin farge i juicy tube, hvilken brukere dere?

Liker mer bruntoner enn de som går over i orange, lille eller rosa. Noen med tips? tenkte på nr 17 (er den veldig knall rød eller over i orange?), 23 (er den veldig mørk?), 35 (er den veldig lilla/rosa?), 65 (for lilla?) eller 66 (for lilla/rosa?)?

Takker for svar :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_dolly_*
Skrevet

Er nysgjerrig på den Juicy Tuben. Er det sånn som gir større lepper?

Hva er prisen? Den er jo ganske populær, selges den i alle sminkebutikker?

Skrevet
Har en juicy tube i fargen "caramel gospel" som jeg er veldig fornøyd med. Desverre er den snart tom, og jeg finner ikke denne fargenyansen igjen. Noen som kan anbefale en fin farge i juicy tube, hvilken brukere dere?

Liker mer bruntoner enn de som går over i orange, lille eller rosa. Noen med tips? tenkte på nr 17 (er den veldig knall rød eller over i orange?), 23 (er den veldig mørk?), 35 (er den veldig lilla/rosa?), 65 (for lilla?) eller 66 (for lilla/rosa?)?

Takker for svar :)

Kjøp den på ebay.com, det så ut som en veldig fin farge :)

Skrevet

Hei!

Jeg bruker nr 14. Den gir litt rødrosa farge. Syns den er fin - ganske nøytral.

Skrevet

Noen med fargetips i Juicy tubes, hvilken farge har du? :)

Skrevet

Min favoritt er fargen "Melon". Gir en naturlig rosa farge, ser kjempefin ut! Har også prøvd "Fraise" men den syntes jeg var for knallrosa, og "Pampel-ett-eller-annet", den var for babyrosa.

Skrevet
Noen med fargetips i Juicy tubes, hvilken farge har du? :)

Jeg bruker melon eller cerise. Melon er naturlig rosa...samme med cerise men den har noe glitter i seg i tillegg...fin til fest. men min absolutte favoritt om dagen er Diorkiss Hazelnut Lychee (418) Denne er veldig lik Juicy Tubes i konsistens og jeg tror du vil like fargen. liksom litt brunrosa med litt...gullskimmer på en måte. Veldig naturlig ihvertfall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...