Gjest Trampe Skrevet 29. april 2003 #1 Del Skrevet 29. april 2003 Hei! :D Jeg er så glad, for nå har vi fått ei til å synge 2 solosanger i kirken. Hun nevnte en sang som het Gje meg handa di.. er det noen som har teksten til den? :-? På forhånd tusen takk!! Hilsen Trampe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 29. april 2003 #2 Del Skrevet 29. april 2003 Er det denne? http://home.enter.vg/norddal/kunst-bilete/...0handa%20di.htm Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 29. april 2003 #3 Del Skrevet 29. april 2003 Ja, den er nydelig. Har selv sunget den mange ganger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mina-mor Skrevet 29. april 2003 #4 Del Skrevet 29. april 2003 Den er nydelig :D Syns den er fin på svensk også jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trampe Skrevet 29. april 2003 #5 Del Skrevet 29. april 2003 Tuuusen takk Minnie! Veldig fint å få teksten, da vet man mere hva man sier ja til.... :-? Men, hun sang litt av den til meg i telefonen og jeg tror vi kommer til å bruke den. Jeg gleder meg så utrolig masse, og det kriblet i magen når jeg snakket med hun som skal synge, får liksom tingene mere og mere på plass og da blir alt så mye mere virkelig. Hilsen Trampe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå