Gå til innhold

Salg av brukte møbler

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Jeg vurderer å legge inn spisestuestolene mine på Finn.no. Stolene er tre år gamle, selges fremdeles i butikk, jeg ga 1000 stykk for dem, de koster det samme nå.

Stolene er populære, flere andre butikker har lignende i ymse kvaliteter og utgaver, noen billigere og noen dyrere enn mine.

Hvilken pris kan jeg håpe å oppnå brukt? Er halv pris for optimistisk? Skal jeg sette halv pris som utganspunkt, og så heller ha litt å gå på for dem som vil prute?

Får man i det hele tatt solgt brukte møbler nå som det pøses ut uffatelig mye billige møbler på alle bauger og kanter, eller er det bare å ta turen til Fretex først som sist?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøv med halv pris=) Er det fine møbler så er jo det ett kupp!!!

Skrevet
Får man i det hele tatt solgt brukte møbler nå som det pøses ut uffatelig mye billige møbler på alle bauger og kanter, eller er det bare å ta turen til Fretex først som sist?

Tror ikke det er noen problem å få solgt brukte møbler - selv om møbler er så "billige" nå til dags.

Det er nok mange som kjøper brukt, og det kommer nok an på situasjonen man er i, som f.eks jeg som holder på å flytte fra samboer for tiden. Jeg har ikke råd til å kjøpe nye møbler, men noen møbler trenger jeg. Er da kjempefint at jeg kan få kjøpt brukt, og det som er ekstra bra er at man kan gå inn på finn og finne annonse, og jeg kan få se bilder av produktet.

Prøv på finn du, før du tar turen til Fretex :)

Skrevet

Har solgt flere møbler på finn.no. Noen ganger til halv pris andre ganger til 2/3 ... Lykke til:-)

Skrevet

Takk for optimistiske svar, dere.

Jeg skal prøve. Syntes det virker litt stress å dra rundt å se på brukte møbler hos privatpersoner, derfor har jeg litt negative tanker om dette selge-på-finn-prosjektet mitt, men jeg hører jo at andre sier at det funker.

Stolene er virkelig like fine, jeg hadde glatt kjøpt dem selv og spart halvparten av pengene hvis det var slik at jeg skulle ha slike og fikk tilbud om å kjøpe mine. (*puh*)

Jeg får prøve meg på halv pris og så se hva som skjer. Må bare vente til jeg får de "nye" som jeg har arvet. Det tar noen uker.

Skrevet
Takk for optimistiske svar, dere.

Jeg skal prøve. Syntes det virker litt stress å dra rundt å se på brukte møbler hos privatpersoner, derfor har jeg litt negative tanker om dette selge-på-finn-prosjektet mitt, men jeg hører jo at andre sier at det funker.

Stolene er virkelig like fine, jeg hadde glatt kjøpt dem selv og spart halvparten av pengene hvis det var slik at jeg skulle ha slike og fikk tilbud om å kjøpe mine. (*puh*)

Jeg får prøve meg på halv pris og så se hva som skjer. Må bare vente til jeg får de "nye" som jeg har arvet. Det tar noen uker.

Det fine når det er bilder av møblene, er jo nettopp at en slipper å dra rundt til privatpersoner å sjekke. Solgte en skinnsofa på finn, usett (unntatt bilder) til en person på en annen kant av landet.

• 2 år senere...
Gjest Gjest_Tove_*
Skrevet (endret)

Innlegget er endret iht. KGs regler.

Helen, mod.

Endret av Helen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...