Gjest Gjest Skrevet 9. februar 2008 #1 Skrevet 9. februar 2008 Hei. Litt om meg... Jeg er 173 cm og veier 57 kg. Så jeg er ikke ute etter å slanke meg. Jeg trener 3-4 ganger i uken. Noen styrketimer, men mest kondisjon på treningssenter. Så til spørsmålet mitt... Jeg har merket det godt på lårene mine at jeg har begynt å trene en del, men likevel skjer det ingenting med innsiden av lårene. Der er det litt "dvaskete". Hvordan stramer jeg opp der?
treningsjenta Skrevet 9. februar 2008 #2 Skrevet 9. februar 2008 hm... jeg vet ikke om noen, bortsett fra at jeg har en sånn liten klype sak som jeg setter i mellom og lokker bena sammen, den gir så klart motstand slik at det blir tungt.. men vet dessverre ikke om noen andre øvelser. du får sikkrt noen svar av noen andre kloke mennesker her;)
Gjest Bolledeig Skrevet 9. februar 2008 #3 Skrevet 9. februar 2008 (endret) Innsiden av lårene blir strammere når man går ned i fettprosent, eller musklene vokser. Det absolutt enkleste er å gå ned i fettprosent, og det gjør man ved å spise mindre kalorier enn man forbrenner, enkelt og greit. Musklene på innsiden av låret får best bank av enten knebøy eller utfall. Spesifikk trening av innside lår har lite for seg, enkelte har fått resultatet at lårene bare har blitt bredere av det Kjører du knebøy og utfall får du pene lår og rumpe Beskrivelse av gode øvelser http://www.coopersguns.com/videos/exercise...ia/inner-thigh/ Endret 9. februar 2008 av Bolledeig
Supraspinatus Skrevet 10. februar 2008 #4 Skrevet 10. februar 2008 Innsiden av lårene blir strammere når man går ned i fettprosent, eller musklene vokser. Det absolutt enkleste er å gå ned i fettprosent, og det gjør man ved å spise mindre kalorier enn man forbrenner, enkelt og greit. Musklene på innsiden av låret får best bank av enten knebøy eller utfall. Spesifikk trening av innside lår har lite for seg, enkelte har fått resultatet at lårene bare har blitt bredere av det Kjører du knebøy og utfall får du pene lår og rumpe Beskrivelse av gode øvelser http://www.coopersguns.com/videos/exercise...ia/inner-thigh/ Melder meg på denne her jeg. Lite du kan gjøre spesifikt for å minske fettprosenten der. Kroppen tar fra forskjellige steder og det varierer fra person til person. For å styrke lår og legger anbefales knebøy, beinpress, utfall, strake markløft, markløft, leggpress. Trener du på studio kan du spørre en av de som jobber der om de kan vise deg. Med frivekt øvelsene er det viktig å gjøre dem riktig, slik at du ikke skader deg.
~Bolla~ Skrevet 15. februar 2008 #5 Skrevet 15. februar 2008 Enig med de to siste talere... Vil bare legge til en liten ting. Nå har jeg jo ikke sett deg, så jeg vet ikke om det gjelder deg, men mange jenter har jo naturlig mer fettlag på hofter, rumpe og/eller lår som ikke vil gå bort uten at man blir sykelig (usunt) tynn. Endel spesielt unge jenter drømmer om helt "rette" lår, noe som for veldig mange kvinner ikke er oppnåelig, men som mange får inntrykk av at er "slik det skal være" når de ser på diverse modeller rundt omkring (eller bare andre jenter med annen type kroppstype). Jeg sier ikke at du er en av dem, men jeg ville bare legge til dette siden det er endel som tror de har for mye fett på f.eks. lårene, også er de egentlig bare slanke med kvinnelige former (litt klisje, men sant).
karlsa88 Skrevet 7. mars 2008 #6 Skrevet 7. mars 2008 har et tips til trening på innside lår: kjøp en treningsball, ligg på ryggen med ballen mellom lårene og press sammen. Du kan også f.eks. ligge på ryggen, ha ballen mellom beina, løfte bein fra gulvet og la ballen gå fra bein til armer og fra armer til bein.. ( og nesten sånn man gjorde som liten, ligge med beina over hodet når man ligger på ryggen. Er noe som krever litt trening, for turte ikke helt å slippe meg helt over de første gangene, men nå er det bare gøy:D) finn ulike pilates-øvelser på internett! Kjempeeffektivt! Kjenner man virkelig jobber med innside lår der altså for man må presse sammen for å holde ballen på plass!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå