Gjest Gjest_Jente88_* Skrevet 9. februar 2008 #1 Skrevet 9. februar 2008 Jeg er så frustrert over fyren, og jeg får nerver av å vente på svar fra han:S Vi bor i samme by og har holdt beskjeden kontakt med hverandre over nettet i 1,5 år. I tillegg har vi gått på samme barneskole fra vi var små av (uten å være klar over det) Og vi bor i samme by i dag. Det spesielle med det hele er at han tok opp kontakten først da han oppdaget at jeg lå i besøkslisten på profilsiden sin på nettet. Vi pratet om absolutt alt og jeg fikk et inntrykk av at han var en spesiell ung mann som faktisk fulgte med mine ord 100%, pluss at han besvarte alle mine spørsmål. Men så kom det for en dag at jeg begynte å undre meg over hans interesse for denne kommunikasjonsformen. Hvorfor tok han kontakt med meg og slik? Er han interessert i meg kanskje, eller er han bare glad i å prate:P? I såfall så er han en bra tålmodig fyr som gidder å holde på slik. Han hadde i tillegg gitt meg mobil nr sitt da jeg fortalte at jeg skulle reise bort i flere uker. Men hvorfor gjorde han det når han ikke grunnla noe på det følelsesmessige plan? Han sa i det minste at det ville bli skikkelig trist å ikke høre på mine daglige synspunkter. What? Nå nylig fikk han snusen i flytteplanen min via å gjennomsøke min prøfilside på nettet, der det med ørsmå skrift sto at jeg skulle flytte. Og dette ga han uttrykk for i et nytt brev der han lurte på om det var helt bestemt og slikt:( Han virket trist med andre ord, og jeg frydet meg over at jeg endelig fikk han der jeg ville:) Han har også skrytt av bildene mine. Men så slapp jeg bomben og fortalte han om hvor sterkt jeg var knyttet til han etter så lang tid med brevskriving, selv om vi rent fysisk ikke har sett og pratet med hverandre Irl. Jeg sa også at jeg var blitt så glad i han og at det var rart at vi aldri hadde tatt tiden til å treffest. Men noe svar tilbake fikk jeg aldri, så jeg sitter nå frustrert igjen og lurer på om jeg kan ha skremt han fra sans og samling:( Hva i all verden skjedde nå, og hvorfor svarer han meg ikke lenger? Det har nå gått fem dager siden jeg sendte han dette flotte brevet. Jeg hadde i tillegg skrytt av hans gode væremåte. Så jeg lurer på om han rett og slett er for sjenert eller om han bare syns jeg er helt idiot. Jeg hadde også spurt om hvorfor han valgte å holde en slik kontakt med meg. Hva mener dere der ute? Er det tegn på interesse at en mann holder slik kontakt med ei jente via mobil og nett over så lang tid, eller har han bare brukt meg som tidsfordiv? Han er en orntli gutt som har hodet med seg, og vi har kommet godt overens mens vi hadde kontakt. Han sendte meg i tillegg en klem på mobilen for noen uker siden. Mens han var i militæret kunne han sende meg meldinger mens han lå ute i skogen med troppen. Han har fortalt meg om en rekke fadeser han har gjort med eh....sin kjære bil *småflire!* Er han bare på utkikk etter meg som venninne eller kjæreste?
Gjest Gjest_eva_* Skrevet 9. februar 2008 #2 Skrevet 9. februar 2008 Vanskelig situasjon, dette. Har selv vært oppi noe lignende, der fyren etter over et år innrømmer at han hadde hatt kjæreste hele tiden mens han mailet og msnet med meg, men det behøver ikke være tilfellet med deg og han,såklart. Men jeg synes faktisk du gjorde helt riktig iogmed det brevet, der du så og si blottlegger dine følelser. For nå var det på tide å "røyke ut reven", som jeg pleier å si. Syns ikke du gjorde noe "dumt" i det hele tatt, bare så det er sagt. Dere har jo hatt lang tid på å lære hverandre å kjenne, så hvis du har lyst å gå videre med ham, så må du også få vite om han har tilsvarende følelser for deg. Det har han altså ikke respondert på. Det er jo mulig at han er en fyr som må tenke seg godt om, men han burde vite hvor han står i forhold til deg nå. Siden det har gått så lang tid, og dere kjenner hverandre såpass godt. Min erfaring er at en del menn som føler seg ensomme, liker å ha noen å prate med i hverdagen, ja slik som alle andre egentlig, men har du inntrykk av at han har noen kamerater han omgåes? Eller er han en ensom ulv? Hvis han har bare deg, så ville jeg kanskje tenkt mer i de baner at han er ensom og at det er mer tidsfordriv. For din del så håper jeg at når han får tenkt seg om, og kanskje kjent litt på savnet siden du skulle flytte -så blir han interessert i deg på den måten du ønsker. Hvis jeg var deg, så ville jeg tatt en pause og ikke sendt ham meldinger på en stund, og sett reaksjonen. Hvis han savner deg, så gir han nok lyd.
Gjest Astriks Skrevet 9. februar 2008 #3 Skrevet 9. februar 2008 Er han bare på utkikk etter meg som venninne eller kjæreste? Vet du om han har kjæreste? Det kunne jo vært en god grunn.
Gjest Gjest_Jente88_* Skrevet 9. februar 2008 #4 Skrevet 9. februar 2008 Jeg har på følelsen av at han er skeptisk til jenter. Han fortalte meg at X`n hadde kastet han på båten for en annen fyr. Og dette førte til at han meldte seg inn i forsvaret et helt år, han var "ødelagt" eller noe pga bruddet. Så fikk jeg jo for meg at han var med i en rekke grupper på nettet, b.la i gruppen "Nei til utroskap" Så jeg anså han da for å være "fornuftig" innstillt
Gjest Gjest_88 Skrevet 4. mars 2008 #5 Skrevet 4. mars 2008 Du skriver at han brant seg skikkelig i forrige forhold, da har han nok ikke så veldig lett for å stole på noen igjen med det første! Om han er interessert i deg som en venn eller noe mer vet han kanskje ikke selv ennå? Mange gutter tenker ikke så veldig mye på om de er potensielle eller ikke, vi tar det ofte mer som det kommer!;D Beste for deg er nok å bare vente litt, ikke si at hu er avhengig av han eller noe, men at han virker som en kjekk person du kunne tenke deg å møte! Ikke vær for pågående eller sutrete over at han ikke svarer. Det er langt mer hyggelig og innbydende med en "Venter spent på reaksjonen din!" melding, enn "Hvorfor faen vil du ikke svare meg da?:("! Ta tiden til hjelp!
Gjest Gjest Skrevet 4. mars 2008 #6 Skrevet 4. mars 2008 Dere bor i samme by,og har likevel ikke møtt hverandre enda? Jeg får litt dårlige vibber av å lese innlegget ditt. Jeg må likevel spørre om en del ting først: - Har han vært pålogget siden du skrev brevet? - Har han andre muligheter å kontakte deg på enn det nettstedet? - Har du sjekket etter hans venner og hvordan han fremstår for andre? - Har du ikke truffet på han i det hele tatt? Er det en stor by eller liten? Hvis svaret på de to første spm er ja, så vil jeg nok si at du skremte han og det var ikke det han var inne på det for. Hvis han ble så brent av forrige forhold så tror jeg at han kanskje bare var ute etter å finne noen å snakke med. Jeg vet ikke helt om han tenkte at det skulle utvikle seg til noe mer. Enten vennskap eller forhold. Jeg tror han bare likte å snakke med deg uten å tenke noe mer på det.
Gjest Melanie Skrevet 9. mars 2008 #7 Skrevet 9. mars 2008 Som andre her sier virker det som han har blitt skikkelig brent og det kan hende han ikke har kommet over dette ennå. Utroskap er en traumatisk opplevelse og det kan ta lang tid for en person å kunne åpne seg igjen. Ja, dere har snakket mye sammen og han har fortalt deg mye men det virker på meg som det mest har vært på vennskapelig plan. Kanskje litt flørting her og der men hva vet jeg:).. Uansett, han har helt sikkert begynt å like deg siden han har snakket med deg gjevnlig såpass lenge. Men, da du plutselig åpnet deg for han på den måte tror jeg rett og slett du skremte han litt. Det var en ganske seriøs tilståelse du kom med og han kan godt ha tolket det med at du omtrent spurte om dere skulle bli sammen. Det er nok en stor sjanse for at han ikke er klar til å innlede et forhold ennå og (det er trist å si det men) mange gutter tar den enkle avgjørelsen å ikke gi no respons på ting de syns er ubehagelige eller vanskelige.
Gjest Gjest Skrevet 10. mars 2008 #8 Skrevet 10. mars 2008 Jeg skjønner at han ikke svarer mer hvis han også begynte å bli glad i deg, og at du faktisk betør noe for ham, men så får han vite at du skal FLYTTE. Da virker den koselige meldingen din som en slags avskjedsmelding. Det er vel ikke så mye vits for han å skrive mer, da? Kanskje jeg leste innlegget ditt litt for fort, men dette tenkte jeg altså med en gang...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå