Gjest Gjest_ung mor_* Skrevet 9. februar 2008 #1 Skrevet 9. februar 2008 kjærsten min og jeg er fra hverandre nå(i avstand) jeg var ute på byen i går, og da jeg snakket med han tidligere i dag nevnte jeg dette. Han svarte med at han hadde regnet med det, og regnet med at jeg ikke sitter inne og sturer av den grunn... Men så var han Veldig! påpasselig med å fortelle meg at han stoler så på meg, dette sa han Mange ganger, og at han ikke kan ha et forhold om han Ikke kan stole på meg---- What???
superMe Skrevet 9. februar 2008 #2 Skrevet 9. februar 2008 Kanskje det handler mer om at han vil at du skal stole på han?
Gjest Gjest_ung mor_* Skrevet 9. februar 2008 #3 Skrevet 9. februar 2008 ja... Men, jeg svarte han også at jeg stoler på ham Likevel måtte han si dette flere ganger.....??
Gjest StockDama Skrevet 9. februar 2008 #4 Skrevet 9. februar 2008 Enten så ville han bare understreke det, eller så stoler han ikke på deg, hakke peiling =D
Minien Skrevet 11. februar 2008 #5 Skrevet 11. februar 2008 Høres ut som han var redd for at du skulle finne på noe krøll, spør du meg...
Aurela Skrevet 11. februar 2008 #6 Skrevet 11. februar 2008 Kanskje han sa det fordi han vil at du skal ut og kose deg og ikke sitte alene hjemme :klø: Neimen om jeg vet :gjeiper:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå