Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg er en jente på 16 år, 178 cm høy og lurer på hva dere synst om det er fint å være så høy og bruke høye hæler. Mange av dere vil nokk si at jeg ikkje burde bruke så høye hæler før jeg blir eldre. Men jeg liker å ta meg godt ut, så da synest at det noen gangenr passer med høye hæler. Men jeg føler meg ikke helt tilfreds noen ganger, for jeg føler meg altfor høy! Men hva synst dere? Er det fint å være så høy som meg og gå med høye hæler på by'n? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes det er fint at høye jenter bruker høye hæler, jeg.

Skrevet

Jeg er selv like høy som deg og styrer bevisst unna de høyeste hælene, hvis jeg skal treffe lave kompiser.

Men savner det stort! Heldigvis finnes det høye menn også!

Skrevet

Synes ikke det gjør noe om du går med høye hæler, FORUTSATT at du klarer å gå med dem. Det ser om mulig enda litt snålere ut med høye jenter som ikke går pent med hæler enn lavere jenter. Men hvis du klarer å gå med dem, kjør på!

Gjest StockDama
Skrevet (endret)

Syns det ser litt merkelig ut selv, men helledussen, det skal du ikke bry deg om, du skal bruke det _du_ liker å bruke, ikke hva jeg vil at du skal bruke :hoppe:

Endret av StockDama
Skrevet

Du trenger ikke å bekymre deg...

Jeg er en god del høyere enn deg... Jeg er 185 og jeg er STOLT når jeg går i høye hæler! Om mulig, blir høye jenter enda finere når de går i høye hæler... Når et høyt menneske (les: kvinne) får på seg høyehæler, blir det noe guddommelig over hele holdningen, og det finnes ikke noe finere...

Når det gjelder om du er "gammel nok", så må jeg nok si at jeg personlig synes at du burde vente et år og to til før du begynner å gå med høye hæler på "heltid", eller meste parten av tiden...

(Om du ikke kan gå sikkelig i høyehæler ennå, så komemr det med øvelde, men det bør skje innendørs i begynnelsen... Alle KAN bli flike til å gå i høye hæler...)

Det viktigste er at du er stolt av høyden din... At hele verden er lavere enn deg er ikke ditt problem, og de fleste er faktisk missunnelige på deg, og de skulle gjærne vært så høye de og...

Klemmm...

Skrevet
Når et høyt menneske (les: kvinne) får på seg høyehæler, blir det noe guddommelig over hele holdningen, og det finnes ikke noe finere...

Det er jeg enig i. :)

Skrevet
Hei. Jeg er en jente på 16 år, 178 cm høy og lurer på hva dere synst om det er fint å være så høy og bruke høye hæler. Mange av dere vil nokk si at jeg ikkje burde bruke så høye hæler før jeg blir eldre. Men jeg liker å ta meg godt ut, så da synest at det noen gangenr passer med høye hæler. Men jeg føler meg ikke helt tilfreds noen ganger, for jeg føler meg altfor høy! Men hva synst dere? Er det fint å være så høy som meg og gå med høye hæler på by'n? :)

Det er flott med høye hæler, men som flere her har vært inne på så krever det at du faktisk kan gå på dem. Dette har jo ikke noe med høyden å gjøre. Alderen din spiller vel heller ingen rolle, men du bør kanskje se hva slags setting dette dreier seg om. Hvis resten av gjengen stiller i joggesko el. blir høye hæler kanskje litt feil? Ellers er det jo innlysende at du ikke stiller med høye hæler om du skal date en på 1,70!

Skrevet

Alder har vel ingenting å si på når man kan bruke høye hæler :)

Jeg syns det er kjempeflott å se unge mennesker som pynter seg og ikke drasser rundt med store grå joggebukser med leggvarmere og palestinaskjerf... helt stilkræs derspør du meg :) hehe... :)

Men peis på med hælene :)

Gjest Frk Åberg
Skrevet

Jeg er noen cm lavere enn deg, men jeg gikk mye med høye hæler da jeg var 16. I følge en kamerat av meg, som visstnok var interessert i meg på den tiden, så ble han fascinert av at jeg virket litt gudommelig (eller hvilket ord han nå brukte) der jeg var et hode høyere enn venninnene mine.

Men noe som gjelder høye jenter, om de går med lave eller høye hæler, er at det er flott å se ut som man er fornøyd med høyden sin. Det ser bedre ut å rette opp ryggen enn å synke sammen og lute skuldrene fordi man ønsker at man var lavere.

Skrevet

Høyde spiller da ingen rolle? Men at man kan å gå i høye hæler, det derimot gjør en stor forskjell! Noe av det verste jeg ser er kvinner, høye eller lave, som vangler avgårde som ei ku i havsnød.

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Jeg syns det ser utrolig teit ut når så unge jenter går med høyhæla sko-det blir litt sånn krampevoksent. Syns jeg . Men hvorfor bry seg om hva andre mener ?

Høye jenter kan selvsagt også bruke høye hæler-det er flott!

Skrevet

hvorfor skulle det ikke være fint?

Er det fint om ei jente på 15 år, som er 1,56 bruker lave sko...ja.

Sørg bare for å ha en pen holdning, ikke krumme skuldre eller krum rygg, som mette marit

Skrevet
Jeg syns det ser utrolig teit ut når så unge jenter går med høyhæla sko-det blir litt sånn krampevoksent. Syns jeg . Men hvorfor bry seg om hva andre mener ?

Høye jenter kan selvsagt også bruke høye hæler-det er flott!

Det som blir krampevoksent er når unge jenter smiler å sier noe man tror er pent, når man tenker seg om så er de nedlatende. Smiler mens de stikker deg i ryggen, DET er krampevoksent. Klarte ikke å motstå å si det.

Skrevet

Jeg er selv ca 1.80, og føler meg IKKE komfortabel med høye hæler. Men jeg vet flere som er nesten like høye og likevel går i hæler, og det ser fint ut på dem.

16 år - det er jo ganske ungt. Det er kjempefint på fest, selvfølgelig, men det kan kanskje bli vel "damete" og veslevoksent med høye hæler til daglig bruk. Nå ser jeg for meg VELDIG høye hæler, altså, en tenåring på høye stiletthæler. Men jeg har allerede blitt nesten dobbelt så gammel som deg, og moter og skikk og bruk har vel forandret seg siden jeg var 16... Man trenger vel ikke velge de høyeste hælene ennå, men å begynne med moderat høyde på dem er vel greit :)

Skrevet
Ellers er det jo innlysende at du ikke stiller med høye hæler om du skal date en på 1,70!

kan jeg spør hvorfor det er innlysende?

Er en høy kvinne mindre intressant bare fordi hun går i høye hæler?

Du høres ut som den helsesøstera som ville sette meg på hormoner da jeg var tolv, sånn at jeg kunne bli gift da jeg ble eldre!? Høyden har ikke en damn shit å si... Jeg forlovet med en som er like høy som meg, og han blir dermed lavere enn meg når jeg går i høye hæler, men han elsker å se meg gå i dem for det!

Bare fordi dama er høyere enn mannen betyr ikke det at hun kan gå i det som får henne til å føle seg sexy og komfortabel...

Klemmm...

Skrevet

Nei! (uansett alder) Synes det er skikkelig stygt med 3 meter lange pinner. Men hvis du absolutt vil gå med det så er det helt greit. Sikkert mange som synes det er fint også.

Skrevet

okai... neste gang jeg ser på sko som har 1,2 meter høye hæler skal jeg tenke på deg, gjest... :ironi:

(sorry kunne ikke dy meg...)

klemmm...

Skrevet

Jeg er 1.83 og det er kun i det siste jeg har turt å spankulere rundt på middels høye hæler. Har alltid vært redd for å se ut som et enormt beist, men så lenge man har litt elegant kropp, stil og holdning så fungerer det. Du har jo enda noen cm å gå på enn meg, så jeg gir deg grønt lys!

Men jeg føler grensen er liten mellom å være vakker modellhøy og et vandrende freakshow, så jeg holder meg borte fra Louboutin-hæler selv om det er sårt. Gøy å ha sko-fetisj når man helst bør holde seg i flats..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...