molly83 Skrevet 9. februar 2008 #1 Skrevet 9. februar 2008 Noen som skal ha det eller vet om nettsider med inspirasjon? Har ikke sett noen som har brukt bilde av seg selv samtidig som invitasjonen ser eksklusiv og stilig ut,med ikke alt for mye farger. Tenker å ha hvitt kort med et lite bilde av oss i fargen sephia,gullskrift og gullhjerter på..
Eivór Skrevet 9. februar 2008 #2 Skrevet 9. februar 2008 Vi vurderer om vi skal ha bilde av oss i invitasjonen, men da blir det eventuelt bare i svart/hvitt for at det ikke skal bli for mye farger. Lager invitasjoner som (i allefall i mine øyne) ser litt eksklusive ut, så kan være at et bilde ødelegger og at vi derfor kutter det ut Har fått invitasjon til bryllup der det var bilde av brudeparet, men da var invitasjonen skrevet på vanlig kopipapir og laget i word, men vil tro at det kan gjøres på en litt mer "elegant" måte slik at invitasjonen ser både stilig og eksklusiv ut
molly83 Skrevet 9. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 9. februar 2008 Vi vurderer om vi skal ha bilde av oss i invitasjonen, men da blir det eventuelt bare i svart/hvitt for at det ikke skal bli for mye farger. Lager invitasjoner som (i allefall i mine øyne) ser litt eksklusive ut, så kan være at et bilde ødelegger og at vi derfor kutter det ut Har fått invitasjon til bryllup der det var bilde av brudeparet, men da var invitasjonen skrevet på vanlig kopipapir og laget i word, men vil tro at det kan gjøres på en litt mer "elegant" måte slik at invitasjonen ser både stilig og eksklusiv ut Vi kjenner en fotograf som kan lage det med et bilde fra første året vi var sammen,men er som du sier,redd det ikke blir seende så eksklusivt ut med bilde. Regner ihvertfall med at de har ordentlig papir og program å lage det på da..
Eivór Skrevet 9. februar 2008 #4 Skrevet 9. februar 2008 Da bør det bli et bra resultat De som jeg fikk invitasjon fra hadde laget hele invitasjonen i word, lagt inn bildet der, og så skrevet det ut på en vanlig printer, så resultatet ble helt ok, men ikke noe jeg ville gjort!
mia83 Skrevet 9. februar 2008 #5 Skrevet 9. februar 2008 Vi scannet inn bilde av oss sammen og lagde det hjerteformet. Ordnet det i fotoshop og fikk brukt noen effekter på det. (Fikk hjelp til det så vet ikke helt hva jeg skal kalle det) Skrev ut på ferdige invitasjonsark som vi kjøpte på Panduro Hobby i serien Vellum. Skrev det ut i svart-hvitt, og det ble kjempefint!! Brukte vår egen skriver. Har en bra fotoskriver så bildene ble veldig bra!
Gjest Gjest_Mette Skrevet 10. februar 2008 #6 Skrevet 10. februar 2008 Jeg har sett noen fine invitasjoner hos Decorium, hvor de bruker bilde og har skriften på kalkert papir foran. Se her.
Concertina Skrevet 11. februar 2008 #7 Skrevet 11. februar 2008 Vi har tenkt å lage invitasjoner med bilde, kommer til å ta et bilde av oss og fikse litt kontraster/farger (tenker vi enten har det i svart/hvitt eller sepia elns) og printer det ut selv på papir med litt tekstur (samme som invitasjonene). Har manipulert en prøve litt i photoshop, det vil se omtrent slik ut (dog skal vi ha et lag til med tynt papir på selve invitasjonen). Teksten kommer vi til å printe ut på kalkerpapir som brettes dobbelt og "festes" med organzabåndet (har ikke helt bestemt farge enda).
mia83 Skrevet 11. februar 2008 #8 Skrevet 11. februar 2008 Vi har også fikset litt på bildet, men vi har som tidligere nevnt "klippet ut" bildet i hjerteform og satt på invitasjonen, samt at vi har "visket ut" kantene litt så det blir en myk overgang. Vanskelig å forklare helt.. hehe.. Synes det er koselig med bilde av brudeparet på forsiden jeg!
pinkybride Skrevet 11. februar 2008 #9 Skrevet 11. februar 2008 Vi har tenkt å lage invitasjoner med bilde, kommer til å ta et bilde av oss og fikse litt kontraster/farger (tenker vi enten har det i svart/hvitt eller sepia elns) og printer det ut selv på papir med litt tekstur (samme som invitasjonene). Har manipulert en prøve litt i photoshop, det vil se omtrent slik ut (dog skal vi ha et lag til med tynt papir på selve invitasjonen). Teksten kommer vi til å printe ut på kalkerpapir som brettes dobbelt og "festes" med organzabåndet (har ikke helt bestemt farge enda). det ble fint ! Du har god smak:) Digget de brudekjolene du hadde bilde av også. Er akkurat slike jeg ser for meg også.
Concertina Skrevet 12. februar 2008 #10 Skrevet 12. februar 2008 det ble fint ! Du har god smak:) Digget de brudekjolene du hadde bilde av også. Er akkurat slike jeg ser for meg også. Takk :-D Har enda flere bilder av brudekjoler linket til i dagboka mi ...tror jeg har sett på tusenvis av kjoler allerede
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå