Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Har noen erfaringer med solkremer som skal gjøre deg brun mye raskere?

Slik som på www.solkremer.no

Fungerer slike? Blir man mye brunere og raskere brun hvis man bruker slike?? :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Har noen erfaringer med solkremer som skal gjøre deg brun mye raskere?

Slik som på www.solkremer.no

Fungerer slike? Blir man mye brunere og raskere brun hvis man bruker slike?? :sjenert:

:nei:

Skrevet

Er det ikke selvbruning i de? Hørte noen som sa det en gang.. Da er det isåfall ikke verdt det :)

Skrevet

Brukte sånn "bli brun dobbelt så fort" i fjor sommer. Funka som bare det på meg! Ble kjempe brun etter en dag i solen.! Men anbefales ikke å bruke i ansiktet...blir stygt om man ikke har smurt over alt i ansiktet, blir brune flekker osv. Men funker bra på leggene åsånn :) Husker ikke hvilken jeg brukte, men flasken var brun. Skal kjøpe en denne sommeren også ;)

Skrevet
Brukte sånn "bli brun dobbelt så fort" i fjor sommer. Funka som bare det på meg! Ble kjempe brun etter en dag i solen.! Men anbefales ikke å bruke i ansiktet...blir stygt om man ikke har smurt over alt i ansiktet, blir brune flekker osv. Men funker bra på leggene åsånn :) Husker ikke hvilken jeg brukte, men flasken var brun. Skal kjøpe en denne sommeren også ;)

Kommer ikke flekkene av selvbruningsdelen i kremen? Hvis det ER selvbruning i de, så er det ikke rart om man blir flekkete, og ihvertfall ikke at man blir det i ansiktet, hvor vi svetter ekstra mye i sola.

Skeptisk til de kremene altså... :filer:

• 3 måneder senere...
Gjest Gjest
Skrevet

Noen som har prøvd tannymax sine produkter? tenker da spesielt på de som er beregnet for leggene, men også de for kroppen:)

takker for svar!

Gjest Gjest_Sunshine_*
Skrevet

Det finnes piller man kan ta for å bli fortere brun. Betakaroten eller noe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...