Gå til innhold

Romantisk middag Valentines

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_champ5_*
Skrevet

Hei jenter og gutter!

Jeg planlegger en romantisk middag ikveld da jeg ikke får anledning til å gjøre noe forberedende mot valentines ( lander med flight kvelden valentines ).

Har invitert madammen hjem hit ikveld, og har tenkt å ha middag i stua med peis, lys, duft lys, roser på bordet, vin og roseblader spredt utover bordet, og eventuelt gulvet. En romantisk film og musikk..

Har ikke helt bestemt meg hva jeg skal lage til middag, tenkte på noe fat med ting vi kan mate hverandre med eller noe sånt.. men er helt blank på tapas og slikt..

Tips til mat og annet jeg kan gjøre for å booste stemningen enda mer? :))

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Månestråle_*
Skrevet

Tenker du tapas kan d være godt med scampi, litt salat, hvitløksbrød eller bruscetta (ristede skiver eller baguetter m hvitløk, basilikum og hakka tomater), kjøttboller i sint tomatsaus :) Scampien er kjempelett, kjøp de m bare hale (mindre søl) og stek de i salt og pepper + sweet chili.. men ikke for lenge.eller mariner dem i hvitløksmarinade før de stekes..enda bedre..så kan dere heller dippe de i sweet chili.. du kan jo også skjære opp cantaloupe eller honningmelon sammen m parmaskinke. lag eller kjøp alioli og sauser/dipper som passer til maten. husk å ta d oppi skåler slik at d ser pent og hjemmelaget ut, enten d er det eller ikke ;)

Håper du fikk noen tips som kan brukes.. massasje er heller ikke å forakte .. lykke til :)

Hei jenter og gutter!

Jeg planlegger en romantisk middag ikveld da jeg ikke får anledning til å gjøre noe forberedende mot valentines ( lander med flight kvelden valentines ).

Har invitert madammen hjem hit ikveld, og har tenkt å ha middag i stua med peis, lys, duft lys, roser på bordet, vin og roseblader spredt utover bordet, og eventuelt gulvet. En romantisk film og musikk..

Har ikke helt bestemt meg hva jeg skal lage til middag, tenkte på noe fat med ting vi kan mate hverandre med eller noe sånt.. men er helt blank på tapas og slikt..

Gjest Gjest_Månestråle_*
Skrevet

ooops, så datoen nå.. liiit sent ute jeg.. hehe

Hei jenter og gutter!

Gjest Gjest_champ5_*
Skrevet

Takker!! kan brukes til en senere anledning..:)))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...