Cata Skrevet 9. februar 2008 #1 Skrevet 9. februar 2008 Siden jeg stort sett er "dømt" til å feriere alene så vurderer jeg i år å ta en tur med Jomfrureiser. De har en del OK reisemål og kanskje kunne det være moro å reise sammen med noen, selv om jeg reiser alene. Er det noen her som har erfaring med den type reiser? Ble det en hyggelig opplevelse eller ble det litt masete? Ble det plass til noe alenetid innimellom eller var hele gruppen samlet så å si hele tiden? Var miljøet godt eller dannet det seg "klikker"?
Donpedro Skrevet 10. februar 2008 #2 Skrevet 10. februar 2008 Kjenner en som har vært på flere turer pga fornøyd, men jeg vet ikke hvordan det er. www.inspiratour.no er også et godt tips, mange unge på disse turene (25-40 år).
Cata Skrevet 10. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. februar 2008 Kjenner en som har vært på flere turer pga fornøyd, men jeg vet ikke hvordan det er. www.inspiratour.no er også et godt tips, mange unge på disse turene (25-40 år). Takk for svar. Får nok holde meg til "Jomfruene" jeg - gammel som jeg er. Kan ikke reise bare sammen med ungdommer vettu .
Donpedro Skrevet 10. februar 2008 #4 Skrevet 10. februar 2008 (Hender at mer voksne reiser med inspiratour også, da jeg var på tur var det mange som reiste med sine foreldre i 60-årene, og vennegrupper i 40-50-årene. Kommer nok ann på hva slags innhold turen har)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå