Gjest qiss Skrevet 9. februar 2008 #1 Skrevet 9. februar 2008 Noen her som bruker det? Hvor har dere kjøpt det? Pris??
Gjest Pet Skrevet 9. februar 2008 #2 Skrevet 9. februar 2008 Clear-eyes selges ikke i Norge, så alle hasjrøykerne kjøper det i utlandet eller bestiller det på nettet.
Kitsune Skrevet 9. februar 2008 #3 Skrevet 9. februar 2008 Jo, de hadde det på parfymerier før. Kanskje har de det enda?
Gjest ¤bella¤ Skrevet 9. februar 2008 #4 Skrevet 9. februar 2008 det selges ikke i norge lenger. (Så da bør man tenke på at det er en grunn til det, før man kjøper fra utlandet)
Gjest Gjest Skrevet 9. februar 2008 #5 Skrevet 9. februar 2008 Jo, de hadde det på parfymerier før. Kanskje har de det enda? Da er det isåfall snakk om ulovlig salg,for det er forbudt i Norge.Kontrollen blitt mer skjerpet nå,så det spørs om de tør å selge det lenger.
lillesky Skrevet 9. februar 2008 #6 Skrevet 9. februar 2008 Clear Eyes er forbudt i Norge. Her er en oversikt over produkter mot tørre øyne som selges på apotek i Norge.
Gjest Gjest Skrevet 9. februar 2008 #7 Skrevet 9. februar 2008 Jeg kjøpte det på danskebåten i forrige mnd. Er det skadelig for øynene? Jeg spør fordi jeg ikke visste at dette ikke selges i Norge, for jeg har liksom ikke gått og lett etter det her hjemme. Kom over det i hyllene på båten og kjøpte en for å prøve..
Gjest ¤bella¤ Skrevet 9. februar 2008 #8 Skrevet 9. februar 2008 Fordi clear-eyes inneholder stiffet tetryzolin får blodårer til å trekke seg sammen, slik at rødhet i øynene forsvinner. Virkningen av lang tids bruk vil imidlertid være motsatt, slik at øyet ser rødere ut enn før. Dette skjer fordi blodkarene utvider seg for å motvirke effekten av middelet. Noen kan få redusert tåreproduksjon, som kan svekke øyets naturlige motstandskraft. Kan også leses her
Essie_ Skrevet 10. februar 2008 #9 Skrevet 10. februar 2008 Mamma kjøpte "eyedew" til meg på danskebåten for litt siden. Tror kanskje det har litt den samme effekten som clear-eyes. Har bare prøvd den en gang, er litt skeptisk til å ha ting på øynene. Syns kanskje at øynene ble litt klarere en stund. Men eyedew inneholder ikke tetryzolin (kostet forresten 59,-).
Lola83 Skrevet 10. februar 2008 #10 Skrevet 10. februar 2008 (endret) Jeg har brukt clear eyes i mange år, og har ikke merket noe galt med øynene, enda.. Men jeg bruker kontaktlinser, og føler jeg trenger det..mere enn andre som ikke gjør det. Innlegget er endret i hht KG's regler. Kari, mod Endret 10. februar 2008 av Kari
Gjest Gjest_Maria_* Skrevet 10. februar 2008 #11 Skrevet 10. februar 2008 Man kan lett importere Clear Eyes fra ymse steder på nettet. Det er billig, mye billigere enn alle andre øyedråper man får kjøpt i Norge. Jeg har sensitiv hud, dog har egentlig aldri hatt øyeproblemer,men hadde en episode etter bruk av Clear Eyes. Det svidde og "brant" da jeg tok dem på. Så begynte det å klø. Jeg så en viss forskjell på det hvite, men ikke noe veldig forskjell. Etter å ha brukt Clear Eyes 4-5 ganger (et par dager), fikk jeg store øyeproblemer. Ikke betennelse, men klødde noe vanvittig, et slags "press" på øynene, og det tok vel et par uker før jeg var bra igjen. Det var såpass plagsomt at jeg bestemte meg for at jeg ikke ville bruke den igjen. Måtte over på andre øyedråper Levastine fra Norge, pga irritasjonen - som jeg mistenker kom av Clear Eyes. Jeg har venninner som sverger til Clear Eyes, men de har ikke historie med problemer med hud. Tror muligens at dersom man er en allergisk/overfølsom person, så burde man holde seg unna det..
Gjest Gjest Skrevet 10. februar 2008 #12 Skrevet 10. februar 2008 Det fungerer glimrende etter at man har tatt seg en rev, men som sagt kan langtidsbruk være skadelig. Hvis man bare bruker det en gang i blant er imidlertid risiko for skader liten. Norge er jo kjent for å være relativt hysteriske når det gjelder slike forhold.
Gjest Gjest Skrevet 10. februar 2008 #13 Skrevet 10. februar 2008 Hva er vitsen med å bruke dette,egentlig?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå