Gjest Gjest Skrevet 9. februar 2008 #1 Skrevet 9. februar 2008 Hvor kan jeg få tak i en billig brukt sykkel? Evt noe på salg, noen som vet om noen tilbud? Bor i Rogalandsområdet.... Vet noen om hva som er effektivt å fjerne rust med på sykler? Noen som vet hvordan jeg kan få ut vond lukt av kjøleskapet? Har vasket, skuret og luftet.. kan ikke bruke det fordi det stinker sånn... Det har ligget noe fisk der, så dere kan jo tenke dere hvordan det stinker...
Gjest Fisk73 Skrevet 9. februar 2008 #2 Skrevet 9. februar 2008 Hvor kan jeg få tak i en billig brukt sykkel? Evt noe på salg, noen som vet om noen tilbud? Bor i Rogalandsområdet.... Vet noen om hva som er effektivt å fjerne rust med på sykler? Noen som vet hvordan jeg kan få ut vond lukt av kjøleskapet? Har vasket, skuret og luftet.. kan ikke bruke det fordi det stinker sånn... Det har ligget noe fisk der, så dere kan jo tenke dere hvordan det stinker... Billig og brukt sykkel får du kanskje tak i på finn.no, evt sjekk med politiet, de bruker å ha utsalg noen ganger i året. Fjerne rust... Hmm, Hammerrite har produkter som du kan spraye rett på rusten, men det fjerner det vel ikke? Vask kjøleskapet ditt med eddik... Mulig det hjelper
Brunhilde Skrevet 9. februar 2008 #3 Skrevet 9. februar 2008 Politiet pleier å ha sykkelauksjoner ja. Ellers er faktisk finn.no et godt sted å lete. Jeg tror at Hammerite hindrer videre rust. Du må børste bort all løs rust før du sprayer/maler den på, bruk en stålbørste til dette. Kjøleskapet kan være litt kinkig. Ta ut alle hyllene og vask dem med klorin. Vask hele innsiden, pass godt på riller, med klorin og sjekk at det ikke sitter vondt lukt i "avløpsrøret", den slangen som fører bort kondens. Sett et eggeglass med pulverkaffe inn i skapet til slutt, så burde problemet være løst.
Noldus Skrevet 9. februar 2008 #4 Skrevet 9. februar 2008 For å fjerne rust kan du bruke en spray boks som heter 5-56. Spray på og tørk av etterpå. Finnes også lignende bokser med samme effekt, men husker ikke navnet på dem!! Alle fås kjøpt på vanlige bensinstasjoner og jernvare handler. Bilteme og clas olson har helt sikkert også!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå