Gå til innhold

dermalogica

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_marie_*
Skrevet

Jeg har lyst til å kjøpe dermalogica men de har jo ingen nattkrem. Er vant til å bruke det. Kan jeg bruke fuktighetskremen som dagkrem og bruke en nattkrem fra et annet merk.?Noen dermalogica eksperter her?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk beskjed om at jeg kan bruke Active Moist både dag og natt :)

Skrevet

Hva med en av night balmene til decleor?

Jeg bruker dermalogica dagkrem, men decleor nightbalm...

Hva slags hudtype har du?

Gjest Gjest_marie_*
Skrevet
Hva med en av night balmene til decleor?

Jeg bruker dermalogica dagkrem, men decleor nightbalm...

Hva slags hudtype har du?

Jeg har blandingshud. jeg har hørt noe om at dermalogica og delceor ikke kan blandes men jeg kan jo prøve

Skrevet

Dermalogicas Skin Smoothing Creme ligger under nattkremer på Strawberrynet. Den er jo ikke en nattkrem egentlig, men den er rikere enn Active Moist, så kanskje den kan være et alternativ?

En venninne av meg fikk den kombinasjonen anbefalt av hudpleieren sin, dvs hun fikk anbefalt å bruke Skin Smoothing Creme om natten etter behov når hun følte at den ble for fet til dagkrem. (Grei om vinteren, for fet om sommeren)

Skrevet
Jeg har blandingshud. jeg har hørt noe om at dermalogica og delceor ikke kan blandes men jeg kan jo prøve

Jeg har ikke hørt at de ikke kan blandes, og kan heller ikke se noen grunn til at de ikke skal kunne brukes om hverandre :) Hudpleieren jeg går til har ikke sagt noe på det heller.

Ylang ylang nightbalm vil kanskje være fin for deg, den er for fet eller kombinasjonshud, og er også rensende. Du kan kjøpe den her :) Det er en liten krukke, men den er drøy i bruk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...