Steggen Skrevet 29. april 2003 #1 Skrevet 29. april 2003 I staden for den stadig tilbakevendande diskusjonen rundt barbering kunne det vore interessant å vite kva som er praksis. Kor mykje/lite hår har du? Fasongklipp?
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 29. april 2003 #2 Skrevet 29. april 2003 Jeg fjerner alt hår med roten (brazilian wax). Minnie
Gjest Lott@ Skrevet 29. april 2003 #4 Skrevet 29. april 2003 Unnskyld meg men, gjør ikke det inn i h####### VONDT??????? *grøsser* Jeg innser at resultatet nok er betraktelig glattere og mer delikat enn ved bruk av høvel, men........smerten??????? AUAUAU!!! Er det forresten mulig å gjøre det hjemme selv med voks??????
Loolaa Skrevet 29. april 2003 #6 Skrevet 29. april 2003 Jo, litt vondt er det. Men det er verdt det! Jeg har ikke prøvd å gjøre det selv, men hudpleieren sa at det er vanskelig å gjøre det selv, at hun ikke engang vokser leggene sine selv, fordi du ikke tør å dra skikkelig når du gjør det selv. Det må være kjapt og brutalt - he he! Men selvsagt, det kan jo være et salgstriks for å få meg til å komme tilbake og tilbake og tilbake..... loolaa
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 29. april 2003 #9 Skrevet 29. april 2003 Brazilian er en vanesak og slik jeg ser det har du valget mellom å være silkeglatt med brazilian wax, piggete kaktus og røde prikker med høvel eller bushy og uappetittelig med naturmetoden. Minnie
Gjest Lott@ Skrevet 29. april 2003 #10 Skrevet 29. april 2003 Hm, noen som vet om salonger som utfører dette i Stavanger/Sandnes???
Gjest Lott@ Skrevet 29. april 2003 #11 Skrevet 29. april 2003 Hm, noen som vet om salonger som utfører dette i Stavanger/Sandnes???
Fru Fomle Skrevet 29. april 2003 #12 Skrevet 29. april 2003 Brazilian er en vanesak og slik jeg ser det har du valget mellom å være silkeglatt med brazilian wax, piggete kaktus og røde prikker med høvel eller bushy og uappetittelig med naturmetoden. Minnie Hvor lenge varer den silkeglatte følelsen da? Jeg kan nesten se mine egne hår gro, vil helst slippe og gjenta slike lidelser for ofte. :krysser beina:
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 29. april 2003 #13 Skrevet 29. april 2003 På meg varer det ca 5-6 uker av gangen. Minnie
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 29. april 2003 #15 Skrevet 29. april 2003 Jeg betaler ca 375 kroner. Minnie
Gjest Lott@ Skrevet 29. april 2003 #16 Skrevet 29. april 2003 Ok Minnie - ikke så avskrekkende dyrt egentlig. Det blir vel i grunnen faktisk billigere enn å bruke høvel selv hjemme, ihvertfall for min egen del - jeg kan bruke helt nye hver dag - og barberer meg ca. 2 ganger pr. uke. Barberblad er jo ikke akkurat billige. Noen som vet som slike salonger i Stavnager/Sandnes???
Gjest eminel Skrevet 29. april 2003 #17 Skrevet 29. april 2003 Jeg barberer vekk alt - med Venus!! Kjempegod høvel
ivanka Skrevet 29. april 2003 #18 Skrevet 29. april 2003 he he. ganske naturlig her i gården, men lettere moderert i kantene, da. og lengden. foretrekker menn med hår også. syns ærlig talt nakne kjønnsorganer ser skikkelig ekkelt ut. turnoff. sånn er jeg.
Gjest Anonymous Skrevet 29. april 2003 #19 Skrevet 29. april 2003 ved voksing av legger må håret ha en viss lengde eller hur? gjelder dette nedentil også, ca 1 cm med hår?
Gjest Embla s Skrevet 29. april 2003 #20 Skrevet 29. april 2003 he he. ganske naturlig her i gården, men lettere moderert i kantene, da. og lengden. foretrekker menn med hår også. syns ærlig talt nakne kjønnsorganer ser skikkelig ekkelt ut. turnoff. sånn er jeg. Sånn er jeg også; ganske naturlig, men med noen justeringer. Har ingen store preferanser hva menn angår, syns det er mye som er viktigere enn hvorvidt mannen har hår eller ikke Jeg er litt enig med Ivanka - syns spes. kvinnekjønn ser bedre ut med hår.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå