Gjest alleli Skrevet 8. februar 2008 #1 Skrevet 8. februar 2008 Hvordan serverer du kyllingboller?med ris eller poteter? Andre grønnsaker? saus? Fiskepudding da? Serverer du det med potet? eller pasta? Grønnsaker? Saus? Ostesnitsel? Tilbehør?
Brunhilde Skrevet 8. februar 2008 #2 Skrevet 8. februar 2008 Jeg syns kyllingkjøttboller kan være litt kjedelig, men hvis jeg serverer dem med godt krydret ris med grønnsaker og sweet chili sauce kan det være ganske godt. Fiskepudding lager jeg med hvit saus som jeg har kokte gulrøtter i og serverer med kokt potet. Ostesnitzel spiser jeg ikke, men vil tro at det kan være godt med pommes frites og salat ved siden av.
Munachimso Skrevet 9. februar 2008 #3 Skrevet 9. februar 2008 (endret) Nr 1 og 3 spiser jeg ikke, men fiskebudding serveres med hvit saus, potet, gulrøtter og karri (vanlig norsk karri eller hot madras curry) på eller hvit saus, butterdeigskjell, reker og asparges. Endret 10. februar 2008 av Munachimso
mia83 Skrevet 9. februar 2008 #4 Skrevet 9. februar 2008 Da jeg bodde hjemme spiste vi grønnsakblanding, poteter og smeltet smør til ostesnitzel. Kanskje litt kjedelig.. Er lenge siden jeg har spist det, men syntes det var godt DA iallefall... Kanskje fordi jeg ikke hadde smakt det annerledes! Til fiskepudding bruker jeg poteter, smeltet smør og råkost eller bare raspet, rå gulrot. Steker da fiskepuddingen i panna først. Koker den ikke i noen saus.
Grissini Skrevet 9. februar 2008 #5 Skrevet 9. februar 2008 Jeg syntes det er fantastisk godt med spinat i den hvite sausen til både fiskeboller og fiskepudding. Jeg bruker da sånne frosne spinatputer.
Nemesis Skrevet 10. februar 2008 #6 Skrevet 10. februar 2008 (endret) Jeg lager karrisaus til fiskepuddingen. Tilbehøret blir ofte raspet gulrøtter med sitrondråper i, brokkoli, erter og blomkål. Endret 10. februar 2008 av Nemesis
Gjest Gjest_sofie_* Skrevet 1. mars 2008 #7 Skrevet 1. mars 2008 lag egne kyllingboller med kylling deig, raspa gulerøtter,sitron saft,chilli krydder,turmeric,salt og pepper. og et egg hvis ønskes. serveres med enten en stekt grønnsaksblanding av spinat,squash,pinjekjerner,tomat,gulrot,løk eller lag en hvitsaus og hell oppi litt tomatsaus samt en herlig salat og pasta
-Fisken- Skrevet 2. mars 2008 #8 Skrevet 2. mars 2008 Kyllingboller har jeg aldri smakt. Til fiskepudding lager jeg hvit saus med karri. Evnt reker i. Revet gulrot og kokte poteter. Ostesnitzel: Ris eller stekte poteter, salat eller wokede grønnsaker. Sweet chilisuas, salsa eller bernaisesaus til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå