Gjest Lott@ Skrevet 29. april 2003 #1 Skrevet 29. april 2003 sukk............. hvordan får jeg det til???? Jeg har prøvd å kopiere linken "Lott@'s lille hule" - vil gjerne ha den med i signaturen...... men, resultatet jeg da får er en lang remse.....www//http. kvinneguiden.viewtopic bla bla bla............... Jeg vil ha teksten Lott@'s lille hule slik at en kan klikke på denne teksten og komme rett inn i dagboken min. HVORDAN FÅR JEG DET TIL????????? Og når jeg først er i gang....... hvordan får jeg farget skrift i signaturen???? Og smiley's i signaturen???
Livets datter Skrevet 29. april 2003 #2 Skrevet 29. april 2003 Slik? Lott@s lille hule Hvilken farge vil du ha på signaturen da, og hvilken smiley?
Gjest Lott@ Skrevet 29. april 2003 #3 Skrevet 29. april 2003 JAJAJAJA!!!!!!!!! Hvordan får jeg den teksten sammen med signaturen min????? Hm..... rød uthevet Lott@ , og ingen smiley forresten.
Livets datter Skrevet 29. april 2003 #4 Skrevet 29. april 2003 Koden for å få til linken til dagboken din: 1) 2) adr til siden din rett etter = tegnet 3) Tekst, f.eks "Min dagbok" etter ='> 4) Skjønte du det?
Livets datter Skrevet 29. april 2003 #5 Skrevet 29. april 2003 For å få Lott@ rød velger du rød på fonfarge Så skriver du Lott@ mellom disse: ][
Gjest Admin'C Skrevet 29. april 2003 #7 Skrevet 29. april 2003 her er koden for profilen minn (siggen kaller jeg det) Rivatuner =) Informasjon om pc Aida32, ikke last ned personal fjerning av spyware, Spybot så det er ikke vanskelig hva du vil at vi skal se Size er for å krympe teksten eller blåse den opp. Alle koder du bruker når du skriver tråder og svar kan du bruke her, bare kopier det du skriver i det vinduet til sigg vinduet og så kommer det i siggen (der har du jo hurtigknapper for alt mulig)
Livets datter Skrevet 29. april 2003 #9 Skrevet 29. april 2003 ...og der kom Lott@! Da var vi i "mål". HJERTELIG TAKK FOR HJELPEN!!!!! Bare hyggelig!
Gjest Admin'C Skrevet 29. april 2003 #10 Skrevet 29. april 2003 her er koden for profilen minn (siggen kaller jeg det) Rivatuner =) Informasjon om pc Aida32, ikke last ned personal fjerning av spyware, Spybot så det er ikke vanskelig hva du vil at vi skal se Size er for å krympe teksten eller blåse den opp. Alle koder du bruker når du skriver tråder og svar kan du bruke her, bare kopier det du skriver i det vinduet til sigg vinduet og så kommer det i siggen (der har du jo hurtigknapper for alt mulig)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå