Gjest Binti Skrevet 8. februar 2008 #1 Skrevet 8. februar 2008 ja fatte! jeg ikke det! henne sa til meg du. hoppe hoppe! hoppe nå! hva det battyr? jeg vil ikke hoppe når vi ja du sjønner. henne blir sint. kjefte på meg etterpå. henne sa henne aldri skal ja du sjønner med meg. sjønner dere det? hvorfor henne sa ikke hvvilke mening det skal forklareres. jeg blir leimeg inni i meg selv. henne sa vi er sammen i 6 månter, vi er nå ordentlig couple. sjønner dere? åja, vi trenge ikke vente mere tid. men henne sa hoppe og sving! jeg vilte ikke hoppe. jeg vilte ikke sving for det første. for det andre gangen jeg svangte høyre og venstre to ganger, men henne blir så sint! jeg klarerer ikke hoppe og gjøre sammen med svinging på samme tid. klarer dere sånn? jeg elsker min elskeden, men jeg skal bestemt at jeg vil ikke gjøre som henne si hver gang! men henne blir så sint! jeg vilte aldri i livet mitt at henne skal bli sint! noen som kan med hende på hjerte si hva er galt? jeg takler for det.
Gjest Binti Skrevet 8. februar 2008 #2 Skrevet 8. februar 2008 jeg vil det skal være fint og kosen. sånn rosenrutt sånn henne sier. jeg blir hver dag gal og tenke på. jeg vil ha fint samliv med henne. dere sjønner? hva jeg skal si? at henne blir ikke sint? samliv skal bli fint. ikke sant? ikke samliv og krangle masse etterpå. det er ikke bra for holdet det. hva med dere?
Gjest Binti Skrevet 8. februar 2008 #3 Skrevet 8. februar 2008 jeg vil skifte det jeg skreve før det. men det går ikke. hvorfor noen her kan skifte på det?
Rosalie Skrevet 8. februar 2008 #4 Skrevet 8. februar 2008 Hva med å ta et norskkurs, evt skrive på engelsk? Den norsken din går virkelig ikke an å skjønne.
Duracella Skrevet 8. februar 2008 #5 Skrevet 8. februar 2008 noen som kan med hende på hjerte si hva er galt? Du er i lag med ei kjærring.
Gjest Gjest Skrevet 8. februar 2008 #6 Skrevet 8. februar 2008 ja fatte! jeg ikke det! henne sa til meg du. hoppe hoppe! hoppe nå! hva det battyr? jeg vil ikke hoppe når vi ja du sjønner. henne blir sint. kjefte på meg etterpå. henne sa henne aldri skal ja du sjønner med meg. sjønner dere det? hvorfor henne sa ikke hvvilke mening det skal forklareres. jeg blir leimeg inni i meg selv. henne sa vi er sammen i 6 månter, vi er nå ordentlig couple. sjønner dere? åja, vi trenge ikke vente mere tid. men henne sa hoppe og sving! jeg vilte ikke hoppe. jeg vilte ikke sving for det første. for det andre gangen jeg svangte høyre og venstre to ganger, men henne blir så sint! jeg klarerer ikke hoppe og gjøre sammen med svinging på samme tid. klarer dere sånn? jeg elsker min elskeden, men jeg skal bestemt at jeg vil ikke gjøre som henne si hver gang! men henne blir så sint! jeg vilte aldri i livet mitt at henne skal bli sint! noen som kan med hende på hjerte si hva er galt? jeg takler for det. Nei, å "hoppe av i svingen" er vel ikke alltid lett, uansett hvor godt en forstår språket. Be kjæresten din å forklare hva hun mener når hun sier at du skal "hoppe av i svingen".
Gjest Pet Skrevet 8. februar 2008 #7 Skrevet 8. februar 2008 Det er da en nordmann som har skrevet det tøvet der, det er lett å se. Dere er så lettlurte!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå