sweetdana Skrevet 8. februar 2008 #1 Del Skrevet 8. februar 2008 Gladnyhet til alle som har ventet! Streiken over Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 9. februar 2008 #2 Del Skrevet 9. februar 2008 Endelig! :juhu: Da håper jeg snart tv3 starter opp igjen med Prison Break. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shayla Skrevet 10. februar 2008 #3 Del Skrevet 10. februar 2008 Det var på tide. Da gleder jeg meg til mer Gossip Girl :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Valiant Skrevet 10. februar 2008 #4 Del Skrevet 10. februar 2008 bra håper manusforfatterene har fått det de ville ha. jeg lurer litt på hva tv selskapene tenkte på. Uten manusforfattere stopper jo alt innefor film og tv opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
My Skrevet 11. februar 2008 #5 Del Skrevet 11. februar 2008 Kommer det flere Grey's også da?? :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emera Skrevet 11. februar 2008 #6 Del Skrevet 11. februar 2008 (endret) Først og fremst; gratulerer til alle de som jobber i den bransjen og ikke var i streik! Tror dette har vært en slitsom periode. Endret 11. februar 2008 av Emera Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 13. februar 2008 #7 Del Skrevet 13. februar 2008 Verste arbeidskomflikten på 20 år . Den varte fra 5. november til nå, og Oscar-utdelingen går som planlagt den 24. februar. Problemet var at de ikke fikk kompensasjon for prosjekter som blir distrubiert via internet. 3.775 medlemmene av Writers Guild of America avla stemme i Los Angeles og New York ok saken er løst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. februar 2008 #8 Del Skrevet 13. februar 2008 Serier som kommer og serier som går Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå