Gjest Gjest_Marthe_* Skrevet 8. februar 2008 #1 Skrevet 8. februar 2008 Venninnen min som jeg har kjent i flere år har for en liten stund siden endt sitt samboerskap på flere år. Grunnen er at hun har et ganske høyt alkoholinntak, og hun har det med å feste veldig mye. Pga mye krangel og etter mye om og men endte de da sitt samboerskap og hun ble kastet ut på dagen. Hun ringte gråtende den kvelden og ba om et sted å sove, og selvfølgelig tar jeg henne i mot med åpne armer. Jeg er jo glad i henne. Hun fremstiller han som en mansjåvinist uten like, eiesyk, kontrollerende, stakkarslig og som en som er uhyre fæl i munnbruken sin (han høres nesten koko ut). Hun drar på jobben dagen etter. Dagen etter finner jeg ut at hun har hatt med seg sprit på en sånn flaske man har på innerlommen og sittet og supet til den hele natta (sambo hørte henne var oppe til langt på natt). Hun har vel kanskje sovnet med den og den har sklidd ned i sofasprekken. tenker jeg. Jeg nevnte ingenting. jeg tok det opp med sambo. sambo blir irritert og sier at det er ikke noe vits å la henne komme inn. spesielt ikke da hun har tatt seg så til rette ved å flytte på både møbler og lys, puttet sin egen tannbørste i skålen vår, lagt igjen ting slik at hun "må" tilbake osv (hans synspunkt - han mener hun bruker meg). noen dager går, og siden facebook finnes ser jeg jo at de fortsatt har et forhold, men tenker at de kanskje ikke vil "offentliggjøre" alt enda. og det er jo så klart deres sak. men plutselig en kveld ringer hun meg. jeg orker ikke ta den siden jeg faktisk ligger rett ut etter en penicilinkur. noen skurrer med henne, men jeg får ikke helt fatt på det og klarer ikke forstå at hun sitter og super i seg alkohol midt på natta bak ryggen min en vanlig hverdag. hun ringer og ringer. kanskje 15-20 ganger. til slutt sovner jeg. det er sent, men blir vekket noen timer senere at det ringer på. det er hun som står utenfor. hun hadde vært hjemom men ble kastet ut midt på natten av sin forlovede. jeg ble helt ggal inni meg og klarte ikke å fatte hvilken person som kan kaste ut eksen sin enn så mye han/hun hadde drukket. folk gjør jo ikke sånn. igjen finner vi spor av alkohol dagen etter. men denne gangen har hun tatt fra vårt barskap. noen ting fra meg mangler og, men jeg antar jeg har rotet dem bort. det jeg ikke forstår er hvordan hun kan gjøre sånn. for det rareste er. jeg sjekket nå facebook. og der står det kjærlighetserklæringer og alt via dem. så det er jo ikke slutt. hvorfor lyver hun??? skal jeg ringe å fortelle alt? i tilfelle hun lurer han? sambo tror nemlig ikke det er slutt, men at hun driver et slags spill siden hun kanskje har fått en lekse av men. men tvile rpå at stort mer har skjedd. og blir jeg kanskje brukt som et ledd slik at hun kan "psyke" han tilbake til seg??? vet hun flørter m en annen mann på sms
Gjest StockDama Skrevet 8. februar 2008 #2 Skrevet 8. februar 2008 Ikke la henne sove der om det plager deg så mye?
Gjest Gjest Skrevet 8. februar 2008 #3 Skrevet 8. februar 2008 Facebook er ikke Veien, Sannheten og Livet! Hva de skriver der, er helt irrelevant.
Gjest Gjest_Jeg_* Skrevet 8. februar 2008 #4 Skrevet 8. februar 2008 Det virker jo som hun kanskje har et alkoholproblem. Når hun begynner å ta fra deres barskap, så er det kanskje derfor hun kom? Pga alkoholen? Alkoholikere finner på alskens unnskyldninger for å finne mer og drikke. Jeg ville ikke tatt henne inn igjen.
Gjest Gjest Skrevet 9. februar 2008 #5 Skrevet 9. februar 2008 jeg har skrevet ganske rart i hovedinnlegget. nei hun skal aldri inn hit på den måten mer. det er helt sikkert. det er mye mer jeg ikke har skrevet. jeg er redd henne til og med. jeg lar vær og ta telefonen og plutselig ringer en på døra di midt på natten. da er det ikke lett å si nei. hun har ringt senere og jeg har ikke tatt den. så klart lager hun en sur mine ut av det hele. jeg vet godt at facebook ikke er sannheten. men hun er VELDIG aktiv der. derfor stoler jeg på mye av det som skjer der. hun har til og med slått opp med sin forlovede pga facebook. så ikke undervurder facebook. mangw par har problemer med facebook generelt (ref: mobbing) nei ikke meg. heldigvis!!
Gjest mitt svar. tråd starter Skrevet 9. februar 2008 #6 Skrevet 9. februar 2008 jeg har skrevet ganske rart i hovedinnlegget. nei hun skal aldri inn hit på den måten mer. det er helt sikkert. det er mye mer jeg ikke har skrevet. jeg er redd henne til og med. jeg lar vær og ta telefonen og plutselig ringer en på døra di midt på natten. da er det ikke lett å si nei. hun har ringt senere og jeg har ikke tatt den. så klart lager hun en sur mine ut av det hele. jeg vet godt at facebook ikke er sannheten. men hun er VELDIG aktiv der. derfor stoler jeg på mye av det som skjer der. hun har til og med slått opp med sin forlovede pga facebook. så ikke undervurder facebook. mangw par har problemer med facebook generelt (ref: mobbing) nei ikke meg. heldigvis!! meg som skrev hoved innlegget
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå