Gå til innhold

Kuppmakerne

Annie

Anbefalte innlegg

EGENTLIG, er jeg ganske teknisk. Sånn om jeg må. Problemet er at Sambo har så utrolig mye greier, og det er han som kobler og monterer og setter det opp, og da blir jeg redd for å ødelegge hans innstillinger.

Får jeg holde på selv, så fikser jeg det meste i grunn. Reparerte min gamle vaskemaskin, for mange år siden faktisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Tigerjente

Det hadde ikke jeg heller turt.

Men, i dag har jeg skifta lyspærer :fnise: Strømmen gikk mens jeg holdt på, så jeg var vist ikke så teknisk som jeg trodde.

Så gøy at prinsessen og venninna koser seg!

Jeg har sett high school musical 1 i dag tror jeg, den sto på og jeg fulgte med med eit halvt øye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigerjente

Det har det her også! Både på tv og på kino. Men, jeg føler meg ikke noe mer informert av den grunn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke sett så mye TV i påska jeg. Det pleier jeg jo å gjøre, men iom at vi var hos Jerle i 5 dager, så ble det lite for min del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigerjente
Ser heller på bilde av pianisten enn på tv... :sjenert:

Hadde jeg vært like forelsket som deg, så hadde nok jeg gjort det samme :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil også se bilde av Pianisten...

Du får ta deg en tur hit, og bli med på møte, så får du se ham live :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Er så utrolig lei av alle foreningsreklamer som er på TV nå! Nå tror jeg at jeg har fått cøliaki også. "føler du deg trøtt og har mageproblemer" :Nikke: "da kan du ha cøliaki"

Blir jo syk av disse reklamene jo!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så utrolig lei av alle foreningsreklamer som er på TV nå! Nå tror jeg at jeg har fått cøliaki også. "føler du deg trøtt og har mageproblemer" :Nikke: "da kan du ha cøliaki"

Jada, jeg er trøtt og har mageproblemer. Men jeg er redd diagnosen er forelsket. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig. Tør nesten ikke se på dem. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...