Gå til innhold

Kuppmakerne

Annie

Anbefalte innlegg

Har satt på vaskemaskinen og rydda ut av oppvaskmaskinen, samt bretta litt tøy. Har hengt opp halve dusjforhenget som er vasket også. Klarer ikke så med armene høyt oppe lenge nok til å få hengt opp hele, med en gang.

Etterpå må jeg støvsuge her, og tørke litt støv, før jeg begynner å pakke for ferien :juhu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så flink du er! Jeg har vært sløv med husarbeid i et par måneder, jeg, så nå er det mye skitt og møkk rundt. Men får ikke akkurat lyst til å trå til av trist ute og lite selskapelighet inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heldivis veldig bra. Er forsiktig med kaffe, for det vet jeg trigger hodepinen, men sålangt har det gått veldig bra.

Nå har Prinsessa fyllt påskeegg til seg selv og barna vi skal til. Kjøpte ny koffert i dag på Biltema. Kjekt å ha noe ordentlig å pakke i. Håper vi greier oss med den ene, men jeg tviler..

Får vel ta med hver vår ryggsekk som vi har på bussen. Har kjøpt inn mat og drikke og godis til i morra tidlig :fnise: Blir ikke noe godteri i natt, da skal vi sove og unngå sukkersjokk.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei nå må jeg ta meg sammen. Er i mitt vanlige snartskaljegreiseogdrøyeralttilsistelitenmodus... :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei nå må jeg ta meg sammen. Er i mitt vanlige snartskaljegreiseogdrøyeralttilsistelitenmodus... :sukk:

:hoho:

Synes du er festlig når du er sånn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...