Gå til innhold

Kuppmakerne

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har satt på vaskemaskinen og rydda ut av oppvaskmaskinen, samt bretta litt tøy. Har hengt opp halve dusjforhenget som er vasket også. Klarer ikke så med armene høyt oppe lenge nok til å få hengt opp hele, med en gang.

Etterpå må jeg støvsuge her, og tørke litt støv, før jeg begynner å pakke for ferien :juhu:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Flink du er!

God ferie!

Skrevet

Takk for det MariannE :)

Skrevet

Så flink du er! Jeg har vært sløv med husarbeid i et par måneder, jeg, så nå er det mye skitt og møkk rundt. Men får ikke akkurat lyst til å trå til av trist ute og lite selskapelighet inne.

Skrevet

Snart skal dere vaske dere ut :juhu:

Skrevet

Heldivis veldig bra. Er forsiktig med kaffe, for det vet jeg trigger hodepinen, men sålangt har det gått veldig bra.

Nå har Prinsessa fyllt påskeegg til seg selv og barna vi skal til. Kjøpte ny koffert i dag på Biltema. Kjekt å ha noe ordentlig å pakke i. Håper vi greier oss med den ene, men jeg tviler..

Får vel ta med hver vår ryggsekk som vi har på bussen. Har kjøpt inn mat og drikke og godis til i morra tidlig :fnise: Blir ikke noe godteri i natt, da skal vi sove og unngå sukkersjokk.. :ler:

Skrevet

Jepp :Nikke: Er fremme i morgen tidlig kl 7.30, så Jerlemannen må tidlig opp.. :fnise:

Skrevet

Håper dere får sove, høres ut som en laaaang busstur!

Skrevet

Ca 7 timer ja... :sukk: Gleder meg ikke til selve bussturen, men det går nok..

Skrevet

Nei nå må jeg ta meg sammen. Er i mitt vanlige snartskaljegreiseogdrøyeralttilsistelitenmodus... :sukk:

Skrevet
Nei nå må jeg ta meg sammen. Er i mitt vanlige snartskaljegreiseogdrøyeralttilsistelitenmodus... :sukk:

:hoho:

Synes du er festlig når du er sånn!

Skrevet (endret)

Ha en fin påske Annie. Kos deg på tur! :klemmer:

Endret av malle
Skrevet

Håper du har fått unna alt som bare . . . . og at du straks er klar for tur :klemmer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...