loffen Skrevet 12. mars 2008 #1721 Skrevet 12. mars 2008 Eller brødskive med gulost, potetgull, og ketchup.
malle Skrevet 12. mars 2008 #1722 Skrevet 12. mars 2008 Eller brødskive med gulost, potetgull, og ketchup. Det hørtes i hvertfall ut. Og ja, det er den søte sennepen. Tror nesten ikke at det er noen som ikke kommer fra distriktet som liker den
Annie Skrevet 12. mars 2008 Forfatter #1723 Skrevet 12. mars 2008 Eller brødskive med gulost, potetgull, og ketchup. Hvordan kom du på å prøve det??? :klø:
Annie Skrevet 12. mars 2008 Forfatter #1724 Skrevet 12. mars 2008 Det hørtes i hvertfall ut. Og ja, det er den søte sennepen. Tror nesten ikke at det er noen som ikke kommer fra distriktet som liker den Å joda, det er mange det.. Men ikke jeg.
malle Skrevet 12. mars 2008 #1725 Skrevet 12. mars 2008 Med distriktet så mente jeg Grenland, ikke omegn
loffen Skrevet 12. mars 2008 #1726 Skrevet 12. mars 2008 Hvordan kom du på å prøve det??? :klø: Noen lot meg smake på sin..
malle Skrevet 12. mars 2008 #1728 Skrevet 12. mars 2008 Det hørtes i hvertfall ut. Og ja, det er den søte sennepen. Tror nesten ikke at det er noen som ikke kommer fra distriktet som liker den Ser det nå at det ble fryktelig dumt skrevet. Mente at tror de fleste fra Grenland liker den, eller tør ikke å si at de ikke liker den.
Annie Skrevet 12. mars 2008 Forfatter #1729 Skrevet 12. mars 2008 Sliter du med forklaringen i dag malle Skjønte hva du mente
Annie Skrevet 13. mars 2008 Forfatter #1730 Skrevet 13. mars 2008 Tomt for dopapir her i dag OG Prinsessa har glemt gymtøy. Det betyr at jeg må ut og kjøre og jeg gidder egentlig ikke...
Impala Skrevet 13. mars 2008 #1731 Skrevet 13. mars 2008 Kjedelig å måtte ut når man egentlig ikke gidder ja.
Annie Skrevet 13. mars 2008 Forfatter #1732 Skrevet 13. mars 2008 Det positive med å ikke ha dopapir er at nå får jeg brukt opp de røde, kjedelige juleserviettene...
kamela Skrevet 13. mars 2008 #1734 Skrevet 13. mars 2008 Spiste ostesmørbrød for en liten stund siden jeg. Det var godt Det er alltid godt! Har prata lenge med mamma. Hun kommer hjem på lørdag, pappa noen dager etterpå. Gleder meg til å se dem igjen!! :juhu: Så deilig - ser du dem i løpet av påsken? Prinsessa gjør lekser, jeg har lagt i det siste i vaskemaskinen og venter på at tørketrommelen skal bli ferdig, sånn at jeg kan sette på vaskemaskinen. Da er faktisk skittentøydunken tom!! Men har planer om å skifte på senger i dag, så da blir det fort fyllt opp igjen... Venninnen min kommer innom straks. Hun er lei seg. Mannen og henne har nettopp flytta fra hverandre. 2 uker siden, og nå har han ny dame!! :slåss: Og jeg som føler at folk ser rart på meg fordi jeg er hodestups forelsket bare et halvt år etter bruddet... Har du sagt at du er det, eller står det bare skrevet i panna di Den dama har vært i bildet lengre enn 2 uker. Det ville jeg også tro! Tomt for dopapir her i dag OG Prinsessa har glemt gymtøy. Det betyr at jeg må ut og kjøre og jeg gidder egentlig ikke... Det positive med å ikke ha dopapir er at nå får jeg brukt opp de røde, kjedelige juleserviettene...
Brukernavn Skrevet 13. mars 2008 #1736 Skrevet 13. mars 2008 Det positive med å ikke ha dopapir er at nå får jeg brukt opp de røde, kjedelige juleserviettene... Aldri så galt at ikke det er godt for noe og sånt.. Har du sagt at du er det, eller står det bare skrevet i panna di Står nok i panna
Annie Skrevet 13. mars 2008 Forfatter #1737 Skrevet 13. mars 2008 Så deilig - ser du dem i løpet av påsken? Vet ikke enda, kan skrive litt om det i bloggen etterhvert.. Har du sagt at du er det, eller står det bare skrevet i panna di
Gjest Tigerjente Skrevet 13. mars 2008 #1738 Skrevet 13. mars 2008 Har kommet fra forestilling. Det gikk kjempebra og de fikk utrolig mye skryt. Vitsene satt der de skulle og timingen var perfekt! Forrige lederen av korpset hadde snakka med en journalist i lokalavisa her, og de var villige til å gi 7 på terningen Så utrolig bra! Det virker som om lokalavisene liker ting som er fra lokallaget. Den skolen vi gikk på på ungdomsskolen har satt opp musikal i alle år, men sluttet for 2 år siden da de to lærerne som ledet det begynte på nye skoler. De fortsatte for øvrig med musikalene gjennom lokalt oppgjør fra ungdom, og driver nå musikalfabrik. Min bror har vært med i 5-6år som trommeslager, 2.året var manageren til espen lind der, og skrøt over trommeslageren :stolt: Men, det jeg ville fram til er at de har alltid fått 5-6 i terningkast fra lokalavisen. Venninnen min kommer innom straks. Hun er lei seg. Mannen og henne har nettopp flytta fra hverandre. 2 uker siden, og nå har han ny dame!! :slåss: Det derre er så dumt. At mannfolk kan holde på sånn.. Fikk du deg ut i dag eller?
Annie Skrevet 13. mars 2008 Forfatter #1739 Skrevet 13. mars 2008 Jada Tigern, dopapiret er på plass og Prinsessa har gym. Skal bare slappe av nå, har vondt i hodet. Egentlig har jeg mest lyst til å krype under dyna til mannen...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå