Annie Skrevet 12. mars 2008 Forfatter #1701 Del Skrevet 12. mars 2008 Har tørrmoppet gulvene og så vasket dem. Mannen har hjulpet meg og hengt opp stativet til moppen og en hylle i stua. Skal bestille bilder vi tok hos fotografen og ha i de rammene. Da blir det fint der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malle Skrevet 12. mars 2008 #1702 Del Skrevet 12. mars 2008 Så flink du har vært. Jeg har bare drikki kaffe og spist frokost jeg. Og bestilt nytt yttertøy til snuppa da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 12. mars 2008 Forfatter #1703 Del Skrevet 12. mars 2008 Har satt på en vaskemaskin også og brettet sammen det som lå i tørketrommelen. Nå er det pause Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 12. mars 2008 #1704 Del Skrevet 12. mars 2008 *tar en sammen med Annie* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 12. mars 2008 Forfatter #1705 Del Skrevet 12. mars 2008 Prinsessa gjør lekser, jeg har lagt i det siste i vaskemaskinen og venter på at tørketrommelen skal bli ferdig, sånn at jeg kan sette på vaskemaskinen. Da er faktisk skittentøydunken tom!! Men har planer om å skifte på senger i dag, så da blir det fort fyllt opp igjen... Venninnen min kommer innom straks. Hun er lei seg. Mannen og henne har nettopp flytta fra hverandre. 2 uker siden, og nå har han ny dame!! :slåss: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 12. mars 2008 #1706 Del Skrevet 12. mars 2008 Han har ikke akkurat kastet bort tiden... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 12. mars 2008 #1707 Del Skrevet 12. mars 2008 2 uker faktisk Sa noen rebound....? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 12. mars 2008 #1708 Del Skrevet 12. mars 2008 Såpass ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 12. mars 2008 #1709 Del Skrevet 12. mars 2008 Og jeg som føler at folk ser rart på meg fordi jeg er hodestups forelsket bare et halvt år etter bruddet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 12. mars 2008 #1710 Del Skrevet 12. mars 2008 Den dama har vært i bildet lengre enn 2 uker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 12. mars 2008 #1711 Del Skrevet 12. mars 2008 Graddost og er godt. Spesielt med syltetøy på. men det må være hjemmelaget syltetøy! ATTEDETVAR??? Det er sikkert Bergbys sennep.. Han har ikke akkurat kastet bort tiden... Eller hun var i bildet før det ble slutt.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malle Skrevet 12. mars 2008 #1712 Del Skrevet 12. mars 2008 men det må være hjemmelaget syltetøy! Det er sikkert Bergbys sennep.. Eller hun var i bildet før det ble slutt.... Helt korrekt. Den er bare best. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malle Skrevet 12. mars 2008 #1713 Del Skrevet 12. mars 2008 Høres ut som Bn har rett ja, at dama har vært i bildet fra før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 12. mars 2008 #1714 Del Skrevet 12. mars 2008 Helt korrekt. Den er bare best. Tenkte jeg det ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malle Skrevet 12. mars 2008 #1715 Del Skrevet 12. mars 2008 Tror det gjelder for alle som kommer derfra. Patrioter må vite. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 12. mars 2008 #1716 Del Skrevet 12. mars 2008 (endret) Tror det gjelder for alle som kommer derfra. Patrioter må vite. Har skjønt det. Endret 12. mars 2008 av Brukernavn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 12. mars 2008 #1717 Del Skrevet 12. mars 2008 Synes ikke Bergbys sennep er noe god jeg. Liker ikke sennep i det hele tatt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malle Skrevet 12. mars 2008 #1718 Del Skrevet 12. mars 2008 Er egentlig ikke glad i sennep jeg heller, UTENOM Bergbys da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 12. mars 2008 Forfatter #1719 Del Skrevet 12. mars 2008 Den dama har vært i bildet lengre enn 2 uker. Det er det vi har funnet ut av nå også! :slåss: Det verste er at han jobber med mannen min og vi må forholde oss til han.. Mannen kjører med han til jobb også, så her gjelder det å holde tunga rett i munnen og ikke si for mye til noen av dem... HATER DETTE!!! Det er sikkert Bergbys sennep.. Er det den søte? Usj, den er bare vond i tilfelle... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 12. mars 2008 #1720 Del Skrevet 12. mars 2008 Graddost og er godt. Spesielt med syltetøy på. :dåne: God morgen :kaffe: Urk, hvorfor kan ikke de folka her på jobb lære seg å lage skikkelig kaffe, og ikke sånn kaffe man kan se igjennom? Da er det sikkert te. Den dama har vært i bildet lengre enn 2 uker. Tenkte det med en gang. Det er det vi har funnet ut av nå også! :slåss: Det verste er at han jobber med mannen min og vi må forholde oss til han.. Mannen kjører med han til jobb også, så her gjelder det å holde tunga rett i munnen og ikke si for mye til noen av dem... HATER DETTE!!! Er det den søte? Usj, den er bare vond i tilfelle... Vemmelig situasjon det der! Liker heller ikke den søte sennepen. Men jeg kan godt ha Maille-sennep på gulost. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå