Annie Skrevet 6. mars 2008 Forfatter #1561 Skrevet 6. mars 2008 Det er sant. Hvor kjøper man sånne? Forresten, vi har en reiseeffektbutikk her. Kan gå innom der.
Brukernavn Skrevet 6. mars 2008 #1566 Skrevet 6. mars 2008 GTARULERER MED 33000 INNLEGG!!! Kremt....vet ikke helt jeg, loffen...skal jeg la stå ukommentert, kanskje Har du støv du da. MASSE
Brukernavn Skrevet 6. mars 2008 #1567 Skrevet 6. mars 2008 Nå fikk jeg plutselig litt dårlig samvittighet her...føler liksom at jeg har vært litt mye etter Loffen i det siste.... UNNSKYLD!! Kan du tilgi, Loffen??
Annie Skrevet 6. mars 2008 Forfatter #1568 Skrevet 6. mars 2008 GRATULERER :juhu: Du er rå!!!!! Takk.... Kremt....vet ikke helt jeg, loffen...skal jeg la stå ukommentert, kanskje MASSE
Annie Skrevet 6. mars 2008 Forfatter #1569 Skrevet 6. mars 2008 Nå fikk jeg plutselig litt dårlig samvittighet her...føler liksom at jeg har vært litt mye etter Loffen i det siste.... UNNSKYLD!! Kan du tilgi, Loffen?? Så i stedet for å slette innlegget ditt, så gjør du henne oppmerksom på det??
Annie Skrevet 6. mars 2008 Forfatter #1570 Skrevet 6. mars 2008 Har tørrmoppet gulvene. Utrolig enkelt og greit.
malle Skrevet 6. mars 2008 #1571 Skrevet 6. mars 2008 Søren og, glemte helt: GRATULERER MED 33 000 INNLEGG, DU ER HELT RÅ :banantroll: :dåne:
Brukernavn Skrevet 6. mars 2008 #1573 Skrevet 6. mars 2008 Så i stedet for å slette innlegget ditt, så gjør du henne oppmerksom på det?? Enkelte feil er for store ( ) til at de kan stå helt ukommentert..
Annie Skrevet 6. mars 2008 Forfatter #1575 Skrevet 6. mars 2008 Enkelte feil er for store ( ) til at de kan stå helt ukommentert..
Annie Skrevet 6. mars 2008 Forfatter #1576 Skrevet 6. mars 2008 Mannen kommer hjem fra jobben nå hvert minutt, og jeg skal hjelpe Prinsessa med lekser. Vi snakkes brått!
Loevinna Skrevet 6. mars 2008 #1578 Skrevet 6. mars 2008 (endret) Prinsessa og jeg skal på påskeferie! Vi er invitert til Jerle og familien!! :juhu: OG JEG GLEDER MEG!!! :juhu: Det blir sikkert gøy det!! :juhu: Det er det ene av de 2 fylkene jeg ikke har vært i. Ellers har jeg vært overalt i Norge. Etter dette mangler bare Sogn og Fjordane.. De to fylkene jeg har vært mest i det da "Hei, du bussjåføren. Ja, jeg har aldri vært i Sogn og Fjordane; kunne du tenke deg å kjøe en liten omvei for min skyld??" Fantastisk! 33000 Gratulerer da.. (siden du kommenterte dette så beskjedent, så blir det også bare en beskjeden gratulasjon fra meg ) Endret 6. mars 2008 av Loevinna
loffen Skrevet 6. mars 2008 #1580 Skrevet 6. mars 2008 (endret) Har sett sånne i bokhandelen også. 'Deles ut gratis med kjedelige bøker'? Kremt....vet ikke helt jeg, loffen...skal jeg la stå ukommentert, kanskje MASSE Herlighet, at jeg ikke så den! :dåne: Nå fikk jeg plutselig litt dårlig samvittighet her...føler liksom at jeg har vært litt mye etter Loffen i det siste.... UNNSKYLD!! Kan du tilgi, Loffen?? Så klart... Skylder på nytt uvant tastatur i ministørrelse i forhold til det gamle. Endret 6. mars 2008 av loffen
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå