kort innpå Skrevet 5. mars 2008 #1524 Skrevet 5. mars 2008 (endret) Lader opp til i morra? Bare igjennom å legger igjen spor Endret 5. mars 2008 av kort innpå
Annie Skrevet 5. mars 2008 Forfatter #1525 Skrevet 5. mars 2008 :juhu: Dere får det garantert toppers! GJETT OM!!! KI!!!
Impala Skrevet 6. mars 2008 #1526 Skrevet 6. mars 2008 Det blir nok kjempegøy å besøke Jerle tenker jeg ja :-D
Multi Skrevet 6. mars 2008 #1527 Skrevet 6. mars 2008 Prinsessa og jeg skal på påskeferie! Vi er invitert til Jerle og familien!! :juhu: OG JEG GLEDER MEG!!! :juhu: Så morsomt! Har du vært i det området før?
Brukernavn Skrevet 6. mars 2008 #1528 Skrevet 6. mars 2008 Innom på en liten oppdateringsrunde. *spiser julekake fra fryseren* Ha - rakk å rette feilen før BN så den, nå kan hun bare lure på hva jeg hadde gjort feil Prinsessa og jeg skal på påskeferie! Vi er invitert til Jerle og familien!! :juhu: OG JEG GLEDER MEG!!! :juhu: Å, så utrolig morsomt!!! Glad på deres vegne
kamela Skrevet 6. mars 2008 #1529 Skrevet 6. mars 2008 Det var kjempehyggelig!! Kjempefin!! Vi kommer gjerne Vet ikke når. Foreldrene mine kommer hjem om 10 dager, men da reiser jeg på påskeferie!! :juhu: Jeg har detaljert mailvasling, så jeg så feilen nå Julekake er godt, men det er gulrotkake også og det har jeg!! Bakte den før kl 8 i morges faktisk! Prinsessa trodde ikke sine egne øyne da hun så det... Annie som morgenfugl! Prinsessa og jeg skal på påskeferie! Vi er invitert til Jerle og familien!! :juhu: OG JEG GLEDER MEG!!! :juhu: Kjenner ikke Jerle, men det blir sikkert koselig! Bare igjennom å legger igjen spor Godt å se at det er liv i deg! God morgen
Annie Skrevet 6. mars 2008 Forfatter #1530 Skrevet 6. mars 2008 Det blir nok kjempegøy å besøke Jerle tenker jeg ja :-D :juhu: Så morsomt! Har du vært i det området før? Det er det ene av de 2 fylkene jeg ikke har vært i. Ellers har jeg vært overalt i Norge. Etter dette mangler bare Sogn og Fjordane.. Er trøtt som ei strømpe. Vurderer å legge meg til å sove litt faktisk. Kaffen er ferdig nå, så kanskje jeg skal prøve det først..
kamela Skrevet 6. mars 2008 #1532 Skrevet 6. mars 2008 :juhu: Det er det ene av de 2 fylkene jeg ikke har vært i. Ellers har jeg vært overalt i Norge. Etter dette mangler bare Sogn og Fjordane.. Er trøtt som ei strømpe. Vurderer å legge meg til å sove litt faktisk. Kaffen er ferdig nå, så kanskje jeg skal prøve det først.. Sove høres godt ut
Annie Skrevet 6. mars 2008 Forfatter #1533 Skrevet 6. mars 2008 God morgen God morgen Impala Sove høres godt ut Ja, men tror neppe jeg somler meg til det...
kamela Skrevet 6. mars 2008 #1534 Skrevet 6. mars 2008 God morgen Impala Ja, men tror neppe jeg somler meg til det... Nei, du har vel en jobb å gjøre her inne
Annie Skrevet 6. mars 2008 Forfatter #1535 Skrevet 6. mars 2008 Snart ferdig med oppdateringsjobben. Det var ikke så mye å lese som jeg hadde fryktet..
kamela Skrevet 6. mars 2008 #1536 Skrevet 6. mars 2008 Snart ferdig med oppdateringsjobben. Det var ikke så mye å lese som jeg hadde fryktet.. Greit av og til det også
Annie Skrevet 6. mars 2008 Forfatter #1537 Skrevet 6. mars 2008 Syns det er ganske greit ja. 30 igjen til 33000...
Gjest Tigerjente Skrevet 6. mars 2008 #1538 Skrevet 6. mars 2008 :juhu: Det er det ene av de 2 fylkene jeg ikke har vært i. Ellers har jeg vært overalt i Norge. Etter dette mangler bare Sogn og Fjordane.. Da har du gått glipp av noe! Vi har hytte i S&F og der er så herlig! God morgen! Håper kaffeen var god!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå