Gå til innhold

Kuppmakerne

Annie

Anbefalte innlegg

Hun dukket opp. Hadde visst fått besøk. Men da, mener jeg, at man kan sende en sms og si i fra i hvertfall...

Jaja, første besøket er ute av døra, neste er på vei. :)

Lykke til - håper du slipper å vente :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Tigerjente

Håper besøket dukket opp og at du slapp vente så lenge, er dumt med sånne som ikke forstår at andre kanskje har planer senere på dagen også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra dere skulle møtes hjemme hos deg, i alle fall. Veldig kjedelig å vente på andre andre steder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt klart Multi :jepp:

Fikk migrene. Mannen hentet medisint til meg på apoteket og jeg har sovet litt. Skuldrene brenner, men det går vel over.. Må ut og handle litt i dag, men det tar jeg i kveld. Butikkene er jo åpne til kl 23.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tigerjente

Så heldig du er som har butikker som er åpen til 23... Her er det max til 21, men det er også dobbelt så deilig for oss som faktisk jobber i butikken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hyggelig med så mye besøk da! Heldige du.

Jeg har nesten aldri besøk jeg... :sjenert:

Ha en fin kveld og lykke til med kakebakingen :)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ENDELIG BRA I HODET!! :juhu:

:klemmer:

Så heldig du er som har butikker som er åpen til 23... Her er det max til 21, men det er også dobbelt så deilig for oss som faktisk jobber i butikken.

Vil gjerne ha butikker som er lenge åpne, men vil helst ikke jobbe der selv :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos oss er det oppe bare til 20.00 og det er kjempedeilig. Tror ikke folk her vil ha butikker som er åpne lengre heller. HAr nemlig oppe til 2100 på sommeren, og da er det stort sett bare feriegjestene som handler. De fastboende holder seg til vanlig åpningstid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sååå deilig å gå å handle etter kl 22 på kvelden. Ingen unger eller mas. Burde prøves :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det har jeg ingen planer om å prøve. Har så vondt av de stakkarene som må jobbe så seint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigerjente

Der jeg bodde før var Kiwi åpen til 23, var en stor forandring å flytte ut her å planlegge at butikken stenger snart, eller at vi ikke kan få rare lyster om kvelden (bensinstasjonen er ikke åpen heller)

Men, så merker jeg også at den siste timen vi er åpen i hverdagene (fra 19-20) er det få lokale innom i butikken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror vi bor langt ute i ødemarka. Vi har selvbetjent bensin, altså ingen kiosk hvor vi kan gå innom når vi fyller bensin, men vi har en marina som er oppe til 2200 og meny som er oppe til 2000. Sjelden eller aldri på butikken etter 1930. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...