kamela Skrevet 27. februar 2008 #1261 Del Skrevet 27. februar 2008 Håper du nyter barnefri i dag og sover leeeeeenge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 27. februar 2008 #1262 Del Skrevet 27. februar 2008 Hvetepute? Vet ikke hva som er inni, jeg....vet du hvor man får kjøpt sånne puter? Jeg har kikket på apotek og helsekost, men jeg er kanskje på villspor?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 27. februar 2008 #1263 Del Skrevet 27. februar 2008 Ønsker meg sånn dings man kan varme i mikroen, jeg.... Det får du både på helsekosten og apoteket. Hvis de ikke har det der du bor, så kan du besøke meg og kjøpe her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 27. februar 2008 #1264 Del Skrevet 27. februar 2008 Vet ikke hva som er inni, jeg....vet du hvor man får kjøpt sånne puter? Jeg har kikket på apotek og helsekost, men jeg er kanskje på villspor?? Jeg kjøpte min på helsekosten. Men du finner noen her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 27. februar 2008 #1265 Del Skrevet 27. februar 2008 Ønsker meg sånn dings man kan varme i mikroen, jeg.... Ferdigmiddag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malle Skrevet 27. februar 2008 #1266 Del Skrevet 27. februar 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 27. februar 2008 #1267 Del Skrevet 27. februar 2008 :kaffekopp: Annie? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 27. februar 2008 Forfatter #1268 Del Skrevet 27. februar 2008 Godt at turen var vellykket, Annie! Er glad for det jeg også. Ha en fin dag Annie Takk i like måte malle Håper du nyter barnefri i dag og sover leeeeeenge Sov til 10.20. Herlig!! Ferdigmiddag? Annie? Jess plis!! Tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 27. februar 2008 #1269 Del Skrevet 27. februar 2008 Det får du både på helsekosten og apoteket. Hvis de ikke har det der du bor, så kan du besøke meg og kjøpe her. Det var jo bare dagens beste idè!! Ferdigmiddag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 27. februar 2008 Forfatter #1270 Del Skrevet 27. februar 2008 HAr dusja, bretta tøy og lagt bort. Har tatt av sengetøy som niesene mine lå i og har sendt mannen på vaskerommet for å tømme lo i vannrøret. Oppdaget nemlig når jeg skulle sentrifugere gardinene jeg har hatt i stua at det rant over med vann.. Men nå er de oppe til tørk. Skal til frisøren om en time og GLEDER MEG!! :juhu: Eller....? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 27. februar 2008 #1271 Del Skrevet 27. februar 2008 Tar litt av den Loffen satte igjen her jeg. Trenger litt ekstra energi nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 27. februar 2008 Forfatter #1272 Del Skrevet 27. februar 2008 Det skjønner jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 27. februar 2008 #1273 Del Skrevet 27. februar 2008 Vet ikke hva som er inni, jeg....vet du hvor man får kjøpt sånne puter? Jeg har kikket på apotek og helsekost, men jeg er kanskje på villspor?? Spør! HAr dusja, bretta tøy og lagt bort. Har tatt av sengetøy som niesene mine lå i og har sendt mannen på vaskerommet for å tømme lo i vannrøret. Oppdaget nemlig når jeg skulle sentrifugere gardinene jeg har hatt i stua at det rant over med vann.. Men nå er de oppe til tørk. Skal til frisøren om en time og GLEDER MEG!! :juhu: Eller....? Håper du blir fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 27. februar 2008 #1274 Del Skrevet 27. februar 2008 HAr dusja, bretta tøy og lagt bort. Har tatt av sengetøy som niesene mine lå i og har sendt mannen på vaskerommet for å tømme lo i vannrøret. Oppdaget nemlig når jeg skulle sentrifugere gardinene jeg har hatt i stua at det rant over med vann.. Men nå er de oppe til tørk. Skal til frisøren om en time og GLEDER MEG!! :juhu: Eller....? Kos deg. Gleder meg til å se bilde etterpå. :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 27. februar 2008 #1275 Del Skrevet 27. februar 2008 Jeg og :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 27. februar 2008 #1276 Del Skrevet 27. februar 2008 Jeg og :juhu: Og jeg :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 27. februar 2008 #1277 Del Skrevet 27. februar 2008 Jeg har også panelgardiner fra Europris, og har fått masse skryt for dem. Har brune bak også beige med mønster i brunt og rosa foran. Kjempefint Lykke til hos frisøren da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malle Skrevet 27. februar 2008 #1278 Del Skrevet 27. februar 2008 Hadde tenkt meg innom på Europris i dag etter timen hos kiropraktoren. De til Annie så så fine ut, så i reklama fra de og at de hadde andre også. Men minsten var så trøtt at vi måtte bare komme oss hjem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 27. februar 2008 Forfatter #1279 Del Skrevet 27. februar 2008 Kos deg. Gleder meg til å se bilde etterpå. :juhu: Bilde? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 27. februar 2008 #1280 Del Skrevet 27. februar 2008 HAr dusja, bretta tøy og lagt bort. Har tatt av sengetøy som niesene mine lå i og har sendt mannen på vaskerommet for å tømme lo i vannrøret. Oppdaget nemlig når jeg skulle sentrifugere gardinene jeg har hatt i stua at det rant over med vann.. Men nå er de oppe til tørk. Skal til frisøren om en time og GLEDER MEG!! :juhu: Eller....? Så effektiv du har vært idag da. Jeg burde kanskje ha vannet planten min idag.. (den andre har daua...) Men noe mer enn det vet jeg ikke om jeg gidder å gjøre Kos deg. Gleder meg til å se bilde etterpå. :juhu: Jeg også gleder meg til å se bilde!!! Bilde? :klø: Klart du må vise bilde til klanen av den nye hårklippen! Har du ellers hatt en fin dag Annie? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå