Brukernavn Skrevet 26. februar 2008 #1221 Skrevet 26. februar 2008 Aahh...var det her man snakket om gardiner
Annie Skrevet 26. februar 2008 Forfatter #1222 Skrevet 26. februar 2008 Skal henge opp rene gardiner i morgen jeg. Er ikke lett å finne gardiner som passer her. For egentlig er det ikke noen stil i det hele tatt her. Også har jeg to grønne vegger jeg ikke liker. Håper jeg får malt dem iløpet av sommeren. Jeg gidder ikke lete etter gardiner som passer til den grønnfargen. Så jeg bruker de gardinene som hang her da jeg flyttet inn. Og med lyse vegger tror jeg faktisk at de gardinene kan bli fine... Hvitt passer til alt Kos deg i dag Annie. Ang gardiner lurer jeg og på å bytte ut våre, greit å ha noe å bytte på. Hvordan var de fra Europris? Jeg gidder ikke å kjøpe noe dyrt. Og her kan jeg bruke det meste, har lyse vegger, og nå har jeg eplegrønne gardiner. Det høres egentlig ikke noe fint ut, men det ble gankse stilig, men er litt klar for å bytte dem ut nå. Jeg ble veldig fornøyd med gardinene. Tok et bilde, men det er for lyst nå, men du får da et inntrykk av de på bildet i hvertfall. Det er ganske transparente. Er det den store gardin-dagen? Jeg trenger også gardiner -kombinasjonen østvendte vinduer og glassbyggerstein mellom stue og soverom gir alfor lyse fri-morgener... Blendingsgardiner? Aahh...var det her man snakket om gardiner Rotehue!!
Brukernavn Skrevet 26. februar 2008 #1223 Skrevet 26. februar 2008 Rotehue!! Jammen flaks det er bare meg som er det
Sauen Shaun Skrevet 26. februar 2008 #1224 Skrevet 26. februar 2008 Hvite passer til den grønne veggen! Har svarte gardiner jeg da. Det funker det også...
Brukernavn Skrevet 26. februar 2008 #1225 Skrevet 26. februar 2008 Har svarte gardiner jeg da. Det funker det også... Det har vi også...kanskje vi har de samme...eller...ikke de samme da siden vi ikke bor sammen, men like, da...
Annie Skrevet 26. februar 2008 Forfatter #1226 Skrevet 26. februar 2008 av BN Mannen vil at jeg skal legge meg på sofaen sammen med han og se på TV, så da gjør jeg nettopp det! Vi snakkes brått!
loffen Skrevet 26. februar 2008 #1227 Skrevet 26. februar 2008 Er det den store gardin-dagen? Jeg trenger også gardiner -kombinasjonen østvendte vinduer og glassbyggerstein mellom stue og soverom gir alfor lyse fri-morgener... Høres stilig ut da! Har svarte gardiner jeg da. Det funker det også... Ble fint med nye gardiner Annie. Kos deg på sofaen!
kamela Skrevet 26. februar 2008 #1228 Skrevet 26. februar 2008 Jammen flaks det er bare meg som er det Trodde du sto for det ordentlige her inne, jeg av BN Mannen vil at jeg skal legge meg på sofaen sammen med han og se på TV, så da gjør jeg nettopp det! Vi snakkes brått! Håper dere har kost dere
Brukernavn Skrevet 26. februar 2008 #1229 Skrevet 26. februar 2008 Trodde du sto for det ordentlige her inne, jeg Trodde jeg og (Men det sier kanskje mest om dere )
Annie Skrevet 26. februar 2008 Forfatter #1230 Skrevet 26. februar 2008 Høres stilig ut da! Ble fint med nye gardiner Annie. Kos deg på sofaen! Er veldig fornøyd med gardinene ja. De passer veldig bra til fargen på veggen. En nyanse mørkere. Trodde du sto for det ordentlige her inne, jeg Håper dere har kost dere Var kjempegodt med en sofastund Selvom vi lå på hver vår... Den gamle sofaen vår var litt større og der kunne vi ligge sammen, men det går ikke på den vi har nå Kanskje vi burde ta ned den andre?
Skravla Skrevet 26. februar 2008 #1231 Skrevet 26. februar 2008 Er veldig fornøyd med gardinene ja. De passer veldig bra til fargen på veggen. En nyanse mørkere. Var kjempegodt med en sofastund Selvom vi lå på hver vår... Den gamle sofaen vår var litt større og der kunne vi ligge sammen, men det går ikke på den vi har nå Kanskje vi burde ta ned den andre? Det stemmer jeg for.
Brukernavn Skrevet 26. februar 2008 #1232 Skrevet 26. februar 2008 Det er plass til både mannen og meg på vår sofa...dersom den som ligger innerst suger inn magen så den som ligger ytterst ikke faller ned
Annie Skrevet 26. februar 2008 Forfatter #1233 Skrevet 26. februar 2008 Det stemmer jeg for. Det er plass til både mannen og meg på vår sofa...dersom den som ligger innerst suger inn magen så den som ligger ytterst ikke faller ned Det går sikkert her også, men det er ikke så godt å måtte ligge og konsentrere seg om ikke å falle ned.. Ønsker noen synspunkter på noe i bloggen...
loffen Skrevet 26. februar 2008 #1234 Skrevet 26. februar 2008 Vi må også ligge i hver vår etter at vi fikk nye sofaer.
kamela Skrevet 26. februar 2008 #1239 Skrevet 26. februar 2008 Er veldig fornøyd med gardinene ja. De passer veldig bra til fargen på veggen. En nyanse mørkere. Var kjempegodt med en sofastund Selvom vi lå på hver vår... Den gamle sofaen vår var litt større og der kunne vi ligge sammen, men det går ikke på den vi har nå Kanskje vi burde ta ned den andre? Gjør det! Det går sikkert her også, men det er ikke så godt å måtte ligge og konsentrere seg om ikke å falle ned.. Ønsker noen synspunkter på noe i bloggen... Løper etter de andre!
Annie Skrevet 26. februar 2008 Forfatter #1240 Skrevet 26. februar 2008 Har sagt det før og sier det igjen. Dere er fantastiske!!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå