Gå til innhold

Kuppmakerne

Annie

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei nå er det natta!! Mannen sitter og hører på musikk og forsøker å forstå delefilterne han har mekka, jeg skal finne senga. I morra skal jeg male siste strøk på gangdelen av garderoberommet. Lys Fiol heter fargen. Lys lilla. Fin :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal male, og så skal jeg ut og kjøpe gave til poden som blir 14 på onsdag. Guitar Hero 5 samt sengetøy, blir det til han i år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bør kanskje føne håret og få på meg litt sminke :sexy: Skal kjøre Prinsessa til Oslo, hun skal til faren sin. Venninnen min og datteren hennes skal være med, for Prinsessa der skal også til faren sin. Blir godt med barnefri helt til tirsdag. Da skal jeg male og sløve og gjøre akkurat det jeg har lyst til :)

GOD HELG!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håret er fønet og sminken på plass. Fort gjort, for det er bare maskara, naturlig vakker som jeg er :hoho:

Skal ta inn tørt tøy bare jeg blir ferdig med :smoke: Så skal jeg pakke, få i Prinsessa noe mat, så kommer venninnene våre, og så kjører vi. :reise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så var det visst noen dager siden jeg hadde vært her, igjen, og hva skuer mitt øye? Nytt design!!! Og foreløpig så liker jeg det :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tastene er ikke der jeg er vant til så det blir mye bomklikking.. men det går seg vel til det også tipper jeg. Ellers savner jeg den gule KG-fargen. Det var det det var når jeg kom hit, og den var så typisk kg. Man tok ikke feil liksom..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja jeg vet det!! :troest:

I dag skal jeg ut og kjøre og rygge med henger igjen. Det skjer nesten daglig om dagen, så jeg føler meg ganske trygg på det nå. Morsomt er det faktisk også :fnise:

Skal kjøpe isolasjon til å ha på yttervegg. Tror jeg.. Samt noen utforinger til vinduet til Prinsessa. Gleder meg til veggen er ferdig, for det betyr trekkfritt og varmt hus!! :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg vet det!! :troest:

I dag skal jeg ut og kjøre og rygge med henger igjen. Det skjer nesten daglig om dagen, så jeg føler meg ganske trygg på det nå. Morsomt er det faktisk også :fnise:

Skal kjøpe isolasjon til å ha på yttervegg. Tror jeg.. Samt noen utforinger til vinduet til Prinsessa. Gleder meg til veggen er ferdig, for det betyr trekkfritt og varmt hus!! :tommelopp:

Så flink du er!

Trekkfritt hus er bra, vi merker stor forskjell etter at de isolerte i fjor!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...