Gå til innhold

Kuppmakerne

Annie

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mannen har kjørt poden på musikkskolen. Prinsessa skal på fotballtrening før de begge skal på korpsøvelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bakte to! :nigo:

:sikle:

Litt av et program du har hatt!

Det stoppa ikke der. Poden ringte nemlig fra korpsøvelsen og sa i fra at det var jeg som hadde bevertninga i pausen. Så da var det bare å reise og kjøpe kjeks og juice og opp med det. Var hjemme kl 20.30 og da var det å hjelpe Prinsessa med lekser før det var natta.

Og sånn går no dagan... :)

I dag skal jeg forøke å grunne andre strøket på listene, samt fortsette med klesvask. Det er sol akkurat nå, men det ser ut til at det kan bli regn senere i dag. Det er forøvrig kjempevarmt ute! Nesten 18 grader i skyggen! :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhhhhh når jeg ENDELIG etter ørten mnd er innom dere så klarer jeg å skrive feil! Hehe!

Det skulle bare være en smask til gjengen!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huset er ryddet. I hvertfall litt.. Tørketrommelen er i gang, og tøy er hengt ut. Det er nydelig vær og varmt i dag. Faktisk så varmt at ungene reiste på skolen i kortbukser!!! :hoppe: Venninnen min kommer snart, da skal jeg klippe henne. Etter det skal jeg male lister, og venninnen min og datteren hennes kommer tilbake i ettermiddag. Da skal vi ut på fotojakt. Det er så nydelig ute nå, og vi skal fange minnene på film sammen med ungene :foto:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har vært kjempeeffektiv i dag, men nå har ballongen sprukket. Var en tur hos svigers, og etter det var det ikke mer energi igjen. Men men, dagen har vært fin den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...