Gå til innhold

Kuppmakerne

Annie

Anbefalte innlegg

Mitt 23. innlegg i Kuppmaker dagboka. :roll:

Ikke akkurat imponerende.... :nei::fnise:

:fnise:

;)

Og Annie da? Sjelden dame å ikke se her...

Er litt lei for tiden.. Håper det går over snart..

Ja, her var det ikke mye oppdatering. Blir lenge til 50 000 med dette tempoet Annie. :fnise:

Vet det.. men vet ikke om jeg gidder å jobbe for det liksom.. :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har vært på shopping!!! Vannskadesalg på JC, og handla klær for den nette sum av kr 3302. Betalte bare 488 så det var jo et kupp!!! Prinsessa fikk bl.a en jakke som hadde kosta 1399. Nå var det 90%!!! avslag på den!! :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

Har fått senebetennelse i høyre arm, pga av maling av vegger, og må derfor gjøre mindre av dette, eller allerhelst ikke male i det hele tatt. Vi holder på med siste innspurt på garderoberommet, og jeg har malt kneveggen et sistestrøk nå. Det gikk greit, fordi veggen ikke er så høy, men jeg tviler på at det går å male hele høyder. Får se. Nå skal jeg ha en real pause før jeg maler/forsøker å male mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel... jeg er mer utålmodig og vil bli ferdig. Er så lei av kaos på soverommet og i andre etasje, og gleder meg villt til å få orden! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oppvaskmaskinen er i gang, det samme er tørketrommelen. Har hengt ut noe som ikke kan tromles også. Prinsessa var forresten trøtt i morges. Hun fikk være oppe og se "Mens du sov" på FEM. Søt romantisk komedie med Sandra Bullock. Dermed var hun ikke i seng før nærmere kl 23. Vanlig leggetid på skoledager er 21.30.

Mannen har sovet på sofaen sammen med katta i natt. Vi har malt med oljemaling på garderoberommet (GR), og han blir så allergisk av lukta.

Har også vært flink og har ringt legen i dag, og har fått time i dag kl 14.30. Kanskje jeg kan få en kortisonsprøyte i armen, sånn at den blir fortere bra :) Gruer meg til sprøyta forresten, for de er VONDE!! :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal sette på en vaskemaskin og male lister. Det er det kjedeligste som finnes å gjøre, men det må jo bare gjøres.. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har rydda gamlestua, sånn at jeg kunne stå der og grunne lister. 45 meter er ferdig med første strøk. Skal ta et strøk til senere i dag.

En HAUG med tørt tøy er bretta, dog ikke lagt på plass enda. Oppvaskmaskinen må tømmes, og tørketrommelen går for andre gang i dag.

Har en GOD dag!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det opp to the doctor!

:eeeh:

Au, au, au og auuu !!!

Regner med han tok fram den største sprøyta, for å komme helt igjennom armen.

:filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...