Gå til innhold

Kuppmakerne

Fremhevede innlegg

Skrevet

Herregud så lenge der er siden jeg var her sist!! :dåne:

Livet går som det pleier, vi har vært på stranda, har svetta i varmen, har malt seng og rom, og nå planlegger vi å få ferdig garderoberommet. Gleder meg villt til det er ferdig!! :bolledeig:

Lurer bare på hvor mye plass man trenger til å henge opp tøy? Nå har mannen og jeg ca 120 cm, men vi skal ha tøyet til ungene (2 stk) der også. 1 meter til? Ungene har ikke så mye tøy som må henges, men det er jo dumt med for lite.. STORE vanskelige avgjørelser må tas.. :sukk:

Vi skulle fyllt opp hengeren for å kjøre på søppeltomta i morra også, men ute så pissregner det, så det kan vi bare glemme. Kanskje jeg skal ta med meg en CD opp på rommet til Prinsessa og rydde ferdig der? Holder på å flytte inn på rommet hennes, og det må gjøres ferdig før hun kommer hjem fra faren sin neste torsdag. Med andre ord, jeg har god tid..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du ble ihvertfall ferdig i tide ;)

Forumet er nok ikke det mest besøkte stedet.

Skrevet

Nei...her var det jo ikke så vanskelig å oppdatere seg som jeg hadde fryktet. Håper det står bra til, Annie!

Skrevet

Hjemme igjen fra en super ferie, sammen med mann og barna, samt søsteren min, mannen hennes, og deres 3 barn. 9 stk på tur gikk bedre enn forventet :fnise:

Skrevet

Hadde en effektiv morgen i dag. Våknet 9.30 og på en time hadde jeg:

Ryddet kjøkkenet, stua, tømt tørketrommelen, satt på ny trommel, hengt opp tøy og klargjort vaskemaskinen. Har ordnet litt med uteplantene også. Godt å komme i gang på morran. Må få orden på vaskerommet i dag, for det buler fortsatt...

Skrevet

Jøss! Jeg har runda 44000!! :overrasket:

Skrevet
Jøss! Jeg har runda 44000!! :overrasket:

Skravlekjærring. :fnise:

Skrevet

Snart 50 000 da. :duskedame:

Skrevet (endret)

Tusen takk loffen :kline:

Herregud!!! Prinsessa reiser til faren sin på torsdag og jeg MÅ få vasket tøy!! :overrasket:

Endret av Annie
Skrevet

Velkommen hjem, godt å høre at ferien var vellykket! :)

• 2 uker senere...
Skrevet

Og Annie da? Sjelden dame å ikke se her...

Skrevet

Ja, her var det ikke mye oppdatering. Blir lenge til 50 000 med dette tempoet Annie. :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...