Gå til innhold

Kuppmakerne

Annie

Anbefalte innlegg

Au, høres ikke godt ut. Men ja, du har vel rett...den var vel ikke noe å samle på når den laget trøbbel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei den var ikke det. Og nå er den borte, og det er tannvondten også! UTROLIG, men det er nesten ikke vondt! Ikke mer enn hva vanlig smertestillende tar i allefall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Livet er herlig! Jeg nyter :sol: ute på terrassen iført bikini på solseng :) Har iskaffe, :smoke: og bok i tillegg. Nå er jeg inne for å legge inn noe musikk på mobilen :digge:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er så herlig vær om dagen! I dag som jeg en drøy time ute i sola. Godt å kjenne at den tar og at man får farge! Tror ikke jeg har hatt så mye farge så tidlig på året noengang!! :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er meldt dårligere fra i dag hos oss. Sola skinner fremdeles, men det skal skye over iløpet av dagen. Gjør ikke så mye for meg, jeg tåler jo ikke sol likevel. Men jeg liker at det er godt og varmt ute i skyggen også. For det er deilig å sitte ute. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:bolledeig:

Vi får nyte det så lenge det varer. I følge VG blir de neste to ukene kalde. :)

Pokker også! :sur:

Er meldt dårligere fra i dag hos oss. Sola skinner fremdeles, men det skal skye over iløpet av dagen. Gjør ikke så mye for meg, jeg tåler jo ikke sol likevel. Men jeg liker at det er godt og varmt ute i skyggen også. For det er deilig å sitte ute. :jepp:

Ja det er helt nydelig! Har kost meg under parasollen med Stieg Larsson i dag. Dvs mellom maleøktene. Vi er ferdige med å male alle veggene på rommet til Prinsessa, og den ene veggen er malt 2 strøk. Håper virkelig at det holder... *lei*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det mangler 3 vegger, men det skal jeg ta i dag. Gleder meg til jeg er ferdig!! :bolledeig: Har egentlig venta på at mannen skulle ta taket, men han har vært dårlig i 3 uker nå, så jeg måtte bare ta veggene først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du skal ikke se bort i fra solgløtt, det er såvidt hos meg nå.

God helg, Annie, any plans?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...