Annie Skrevet 21. mai 2009 Forfatter #10481 Del Skrevet 21. mai 2009 Så mye forskjellig du har plantet. Blir kjempespennende å se hvordan hagen blir utover sommeren. Ja jeg gleder meg til det Det blir sikkert kjempefint! Håper det i hvertfall.. Får ikke opp bloglines... kan noen sende meg PM med adresse. PM sendt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 21. mai 2009 #10482 Del Skrevet 21. mai 2009 Takk for PM. Tror du kommer til å få en utrolig vakker hage i sommer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 21. mai 2009 #10483 Del Skrevet 21. mai 2009 JA, det tror jeg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 21. mai 2009 Forfatter #10484 Del Skrevet 21. mai 2009 Takk for PM. Tror du kommer til å få en utrolig vakker hage i sommer. Så hyggelig å høre JA, det tror jeg også! Takk Takk for at dere har tro på prosjektet mitt. (hagen er mitt prosjekt) Det er utrolig spennende, og jeg har jo ikke peil i det hele tatt, så det er litt prøve og feilemetoder, jeg bruker.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 21. mai 2009 #10485 Del Skrevet 21. mai 2009 Kanskje du finner tips og råd her. De begynner forresten på med årets sesong 2. juni. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 21. mai 2009 #10486 Del Skrevet 21. mai 2009 Kanskje du finner tips og råd her. De begynner forresten på med årets sesong 2. juni. Det så spennende ut, det skal jeg også se på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 21. mai 2009 #10487 Del Skrevet 21. mai 2009 Det så spennende ut, det skal jeg også se på. Er et fint program. Pleier å få det med meg, selv om jeg mangler hagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 21. mai 2009 #10488 Del Skrevet 21. mai 2009 Jeg har sett på det sporadisk. Den hagen blir det morsomt å følge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 21. mai 2009 Forfatter #10489 Del Skrevet 21. mai 2009 Kanskje du finner tips og råd her. De begynner forresten på med årets sesong 2. juni. Kjempefint program jeg får med meg hvert år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 22. mai 2009 #10490 Del Skrevet 22. mai 2009 Håper du koser deg inne i regnværet, mens de nye plantene får vann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 22. mai 2009 Forfatter #10491 Del Skrevet 22. mai 2009 Sola kom, så nå har vi satt opp trampolina. Mannen er i dårlig form, så det var Prinsessa og jeg som gjorde det. Mannen sto på trappa og lurte på om han kunne filme oss, Prinsessa viste seg fra sin mest klønete side i dag nemlig.. Om han orker, så skal ha ta ut batteriet i bilen min, og sette det i Cadillacen, for å kjøre ut den, sånn at vi kan få ned stengene til sikkerhetsnettet. Jeg liker ikke at ungene hopper uten nett rundt.. Før vi satte opp trampolina rovklippa jeg Hurdalsrosa mi. Den er SVÆÆÆÆR!! og det var godt å bli kvitt sånn ca halvparten av den.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 22. mai 2009 #10492 Del Skrevet 22. mai 2009 Min hurdalsrose er også diger! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 22. mai 2009 Forfatter #10493 Del Skrevet 22. mai 2009 Min var 3 meter høy, er forresten det enda, og så var den ca 3 meter i diameter. Har minsket litt på diameteren på den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 23. mai 2009 Forfatter #10494 Del Skrevet 23. mai 2009 Det er så fantastisk vær her i dag!! Har hengt ut tøy, og skal fikse litt i bedet mitt, samt luke litt mer der vi skal - etterhvert - så plen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 23. mai 2009 Forfatter #10495 Del Skrevet 23. mai 2009 Har ryddet bort alt jeg klippet ned av hurdalsrosa i går, samt satt krypmispel i vann, i håp om at de slår røtter. Har plantet Klematis, og klippet ripsbusker, samt luket litt. Vurderer nå om vi skal grille eller om jeg skal lage pizza. Jeg har ingrediensene til pizza, skal vi grille, så må jeg handle. WHAT TO DO?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 23. mai 2009 Forfatter #10496 Del Skrevet 23. mai 2009 Det skyer visst litt over nå, så det blir pizza i dag Nå skal jeg ut og ta bilder av Prinsessa når hun hopper på trampolina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 23. mai 2009 Forfatter #10497 Del Skrevet 23. mai 2009 Pizzaen står i ovnen og bordet er dekket. Nå er jeg sulten!!! :sulten: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 23. mai 2009 #10498 Del Skrevet 23. mai 2009 Middag ja.... :klø: Har spist druer i hele ettermiddag, så jeg er egentlig ikke sulten. Men nå er det tomt for frukt, så kanskje om et par timer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 23. mai 2009 #10499 Del Skrevet 23. mai 2009 Det skyer visst litt over nå, så det blir pizza i dag Nå skal jeg ut og ta bilder av Prinsessa når hun hopper på trampolina Det skulle jeg også! Men da jeg kom ut, gikk ungene inn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 23. mai 2009 Forfatter #10500 Del Skrevet 23. mai 2009 Middag ja.... :klø: Har spist druer i hele ettermiddag, så jeg er egentlig ikke sulten. Men nå er det tomt for frukt, så kanskje om et par timer. Pizza var kjempegodt, og det er mer igjen, så om du hiver deg på et tog eller en buss, så kan du få Det skulle jeg også! Men da jeg kom ut, gikk ungene inn. Pingleunger... Jeg fikk noen stilige av Prinsessa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå