Gå til innhold

Kuppmakerne

Annie

Anbefalte innlegg

Det er kanskje det jeg savner mest med 17.mai i mine gamle hjemtrakter, fyrverkeriet på 17.mai. Det er liksom noe som mangler nå, selv om 17.mai i år ble veldig flott.

Håper du får en fin mandag, tross regn ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var jo så fint vær på 17. mai, det er det som teller. Ja, for det var det hos deg og? Ellers hørtes dagen perfekt ut. Har dere fyrverkeri, altså?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jo så fint vær på 17. mai, det er det som teller. Ja, for det var det hos deg og? Ellers hørtes dagen perfekt ut. Har dere fyrverkeri, altså?

Nabo"byen" har fyrverkeri ja :Nikke: Men siden det er kl 23.30, så har vi ikke fått vært der så mange ganger. Ungene har jo vært for små, men nå er de 11 og 13, og da kunne de være så lenge oppe, selvom det er skole i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingen grunn til panikk. De hadde blitt "taken care of". Ikke min fortjeneste, nei.

Jeg tenkte på mine jeg da. :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei NÅ!!! Skal ta en tur til venninnen min som driver og pakker. Hun skal flytte sammen med kjæresen :)

:goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei NÅ!!! Skal ta en tur til venninnen min som driver og pakker. Hun skal flytte sammen med kjæresen :)

:goodbye:

Å, så koselig! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kos deg hos venninna di. :klem:

Det gjorde jeg :)

Å, så koselig! :strix:

Ja, dette fortjener hun :)

Holdt henne med selskap under pakkinga, og hjalp henne med en eske med krus og glass.. Var ikke store hjelpen i meg, men jeg var der i hvertfall.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til middag. I dag er det hjemmelagede kjøttkaker, kålstuing og nypoteter, som står på menyen :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...