Gå til innhold

Kuppmakerne

Annie

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Riktignok blir morgenen bedre av å starte med kaffebarkaffe, men morgener er noe stort tull likevel. Med mindre de kan startes med en lang, lat oppvåkning i senga :lur:

Siden jeg var så heldig å starte med en deilig kopp kaffe i dag, så setter jeg igjen her også :kaffe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morgenstund har gull i munn... :kaffekopp:

Morgenstund er tull i grunn...... :Gjesp:

:5:

Riktignok blir morgenen bedre av å starte med kaffebarkaffe, men morgener er noe stort tull likevel. Med mindre de kan startes med en lang, lat oppvåkning i senga :lur:

Siden jeg var så heldig å starte med en deilig kopp kaffe i dag, så setter jeg igjen her også :kaffe:

Kaffebar ja... :sukk:

Men jeg startet dagen med kaffe sammen med venninnen min, så det var jo en god start, selvom den var hjemmelaget :)

Dagen forøvrig begynte med regn, så ble det sol og jeg hengte ut tøy, nå kom det en stor, etterfulgt av regn igjen.. :sur: JEG HAR TØY JEG MÅ TØRKE!!! :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Fjodor D.
FYTTIHEITE som det regner og hagler!!!! :dåne:

Hvis du ser i bloggen min, ser du hva som skjer her!! :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ferdig med helgevasken. Nå skal jeg hente Prinsessa på skolen, hun hadde slått opp såret på kneet sitt, så skal vi handle, pakke og så bærer det sørover :reise:

GOD HELG!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er uniformer klare, skjorter strøket, tøy til Prinsessa som hun skal bruke etter at de har spillt er gjort klart, og oi faen, jeg har glemt å finne hårbånd.. Det må jeg gjøre. Huset er ryddet, eller i hvertfall nesten, så nå kan 17. mai begynne.. Men ikke før jeg har sovet en 3 timers tid.. :sukk::Gjesp:

Heia Norge :flagg: og hurra for 17. mai!! :flagg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For en nydelig 17. mai!!! :flagg::strix:

Glade barn i tog, kaker, brus, is, fyrverkeri - det kan ikke bli bedre!!! :bolledeig: Men jeg er glad det bare er en dag i året... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag regner det forresten, og det passer dårlig i forhold til at jeg skulle plante endel.. Jaja, jeg får se om jeg ikke gjør det uansett..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...