Gå til innhold

Kuppmakerne

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trenger en liten oversikt over hva jeg har gjort i dag, siden det ikke ble trening.

Hatt besøk av venninnen min

Lagt tøy i tørketrommelen.

Vaska kjøkkenbenker

Tømt oppvaskmaskinen

Rydda litt her (ikke at det syns nå men... :sukk: )

Hjulpet Prinsessa med lekser

Grunna 2 vegger på rommet til Prinsessa

Vaska grillen etter at vi grillet i går

Grilla pølser

Ble ikke så ille allikevel det. Mannen har ikke gjort en dritt for han har hatt besøk av fetteren sin, så når han kommer tilbake fra å ha kjørt ungene på musikken, så skal han grunne noe av taket på rommet til Prinsessa, samt rydde her.

Skrevet

loffen :kline:

I dag har det vært tordenvær her! :bolledeig: Nå kommer sommeren!!! :danser:

Skrevet
loffen :kline:

I dag har det vært tordenvær her! :bolledeig: Nå kommer sommeren!!! :danser:

Var det der det kom fra ? Sjønningen var helt i hundre i natt når det lyste og bamma.

Vi satt vel oppe en times tid, mens det regnet og blåste kraftig mot rutene her.

Sjønningen var ikke redd, for jeg satt inne å snakket med henne hele tiden.

Nå har de meldt betydlig varmere i morgen, så det hjalp med en utladning nå.

:)

Skrevet

Heldiggriser!

Her har det ikke vært tordenvær. :snurt:

Skrevet

Det hjalp ikke så mye på været! :snurt:

Skrevet

Her er det grått og kaldt. Fyrer i ovnen. :)

Skrevet

Så ille er det heldigvis ikke her :)

Skrevet

Nå er temperaturen 25, så nå er jeg fornøyd. :ler:

Skrevet

Sitter med utgangsdøra åpen her vi :)

Sliter forresten med å komme i gang i dag. MÅ male andre strøket med grunning, men finner ikke arbeidslysten min.. :sukk::lete:

Skrevet

Har visst regnet litt her også mens jeg sov. Men nå ser det ut til at det begynner å lysne her. Er nesten så jeg tror det blir :sol: snart.

Skrevet

Sola har såvidt tittet frem her, og det er helt nydeig ute. Skal være ute mer senere i dag, men nå må jeg bli ferdig med å grunne veggene på rommet til Prinsessa. Har tatt en vegg i dag, og har en igjen.

Skrevet

I dag har vi spist middagen ute på terrassen i sola. Det var overskyet når jeg begynte med middagen, ellers hadde vi antakelig grillet, men jeg løste det med å bære alt ut og sitte ute og spise i stedet. DET ER SÅ VÅÅÅÅÅÅR!!!! :hoppe:

Skrevet

Har malt i dag, samt ryddet på terrassen, laget middag, puslet i hagen og i bedet, samt sitti her.. Allikevel er jeg sliten.. :sukk:

Skrevet

Kjøkkenet er rydda, oppvaskmaskinen tømt, klesvaska er i gang og kaffen er klar.

:kaffekopp::kaffekopp::kaffekopp::kaffekopp::kaffekopp: Forsyn dere :)

Skrevet

Nei nå har jeg sittet her leeenge. Skal finne maleklær og gjøre meg ferdig på rommet til Prinsessa. Når grunninga er ferdig, skal mannen begynne å male taket, og så kan vi male veggene. Gleder meg til det blir ferdig!! :bolledeig:

Skrevet
Har malt i dag, samt ryddet på terrassen, laget middag, puslet i hagen og i bedet, samt sitti her.. Allikevel er jeg sliten.. :sukk:

Syns ikke det var det miste rart, så mye som du har gjort! :kose:

Kjøkkenet er rydda, oppvaskmaskinen tømt, klesvaska er i gang og kaffen er klar.

:kaffekopp::kaffekopp::kaffekopp::kaffekopp::kaffekopp: Forsyn dere :)

Takk! Tar en til. :nigo:

Så flinke dere er til å male! Hun gleder seg vel til rommet er ferdig nå. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...