Annie Skrevet 23. april 2009 Forfatter #10281 Del Skrevet 23. april 2009 Skal i dusjen nå, og så er det husarbeid God morgen Multi. Takk for kaffen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 23. april 2009 #10282 Del Skrevet 23. april 2009 JA!!! Trodde ikke det når jeg var halvveis, for jeg var sliten etter treninga, men etter å ha vært et par timer i stallen, var formen og iveren etter å bli ferdig der DET ER MORRAN OG SOL!!!! :dåne: Det var da fælt til energi da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 23. april 2009 Forfatter #10283 Del Skrevet 23. april 2009 Jeg må jo passe på når jeg en sjelden gang har det.. Mannen har montert terrassebordet, og jeg har begynt inne. I dag er det lang liste Rydde på terrassen Montere terrassebordet Tømme oppvaskmaskin Vaske klær Maskin 1 er i gang Tørke klær Brette klær Rydde på plass klær Rydde kjøkken Rydde gang Rydde stue Støvsuge 1 etasje Støvsuge 2 etasje Støvsuge trappa Vaske badet Vaske gulv Skifte på senga vår Skifte på senga til Prinsessa Gå ut med søpla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 23. april 2009 #10284 Del Skrevet 23. april 2009 :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 23. april 2009 #10285 Del Skrevet 23. april 2009 Jeg skal gå ut på terrassen og ta en røyk og lese litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 23. april 2009 Forfatter #10286 Del Skrevet 23. april 2009 Lista endrer seg fortløpende gitt... Rydde på terrassen Montere terrassebordet Tømme oppvaskmaskin Vaske klær Maskin 1 er i gang Tørke klær Tøy er hengt opp ute og noe lagt i tørketrommelen Brette klær Rydde på plass klær Rydde kjøkken Rydde gang Rydde stue Støvsuge 1 etasje Støvsuge 2 etasje Støvsuge trappa Vaske badet Vaske gulv Skifte på senga vår Skifte på senga til Prinsessa Gå ut med søpla Papirsøppel er tatt ut Vanne planter Legge ned en bukse Vaske og skifte duk på salongbordet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 23. april 2009 #10287 Del Skrevet 23. april 2009 Burde vasket i dag jeg også. Men jeg gidder ikke. Venter til i morgen jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 23. april 2009 #10288 Del Skrevet 23. april 2009 Overser lista fullstendig og ligger på sofaen. Så godt at dere tar det sammen i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 23. april 2009 #10289 Del Skrevet 23. april 2009 *overser også lista* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 23. april 2009 Forfatter #10290 Del Skrevet 23. april 2009 Burde vasket i dag jeg også. Men jeg gidder ikke. Venter til i morgen jeg... Overser lista fullstendig og ligger på sofaen. Så godt at dere tar det sammen i dag *overser også lista* Sløvinger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 23. april 2009 #10291 Del Skrevet 23. april 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 23. april 2009 #10292 Del Skrevet 23. april 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 23. april 2009 Forfatter #10293 Del Skrevet 23. april 2009 Rydde på terrassen Montere terrassebordet Tømme oppvaskmaskin Vaske klær Maskin 1 er i gang Maskin 2 er i gang Tørke klær Tøy er hengt opp ute og noe lagt i tørketrommelen Brette klær Første tørre maskin er brettet Rydde på plass klær Rydde kjøkken Rydde gang Rydde stue Tørke støv Støvsuge 1 etasje Støvsuge 2 etasje Støvsuge trappa Vaske badet (mannens jobb) Vaske gulv (mannens jobb) Skifte på senga vår Skifte på senga til Prinsessa Gå ut med søpla Papirsøppel er tatt ut Vanne planter Legge ned en bukse Vaske og skifte duk på salongbordet Hei hvor det går! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 23. april 2009 #10294 Del Skrevet 23. april 2009 Jeg har: vannet planter vasket badet reparert en stol lakkert en skade på badekaret vasket og hengt ut klær redd opp senga vært på loftet med noe skrot ryddet på stua Legge ned bukse? Det hadde seriøøøst tatt meg en hel dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 23. april 2009 Forfatter #10295 Del Skrevet 23. april 2009 Du har vært flink du også jo!! Legge ned den buksa var gjort på 5 min. Det var bare å ta ned fallen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 23. april 2009 Forfatter #10296 Del Skrevet 23. april 2009 Rydde på terrassen Montere terrassebordet Tømme oppvaskmaskin Vaske klær Maskin 1 er i gang Maskin 2 er i gang Tørke klær Tøy er hengt opp ute og noe lagt i tørketrommelen Brette klær Første tørre maskin er brettet Rydde på plass klær Rydde kjøkken Rydde gang Rydde stue Tørke støv Støvsuge 1 etasje Støvsuge 2 etasje Støvsuge trappa Vaske badet (mannens jobb) Vaske gulv (mannens jobb) Skifte på senga vår Skifte på senga til Prinsessa Gå ut med søpla Papirsøppel er tatt ut Vanne planter Legge ned en bukse Vaske og skifte duk på salongbordet Skal ta en ute med mannen nå, etter det skal jeg finne støvsugeren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 23. april 2009 #10297 Del Skrevet 23. april 2009 Legge opp er verre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 23. april 2009 Forfatter #10298 Del Skrevet 23. april 2009 Neida. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 23. april 2009 Forfatter #10299 Del Skrevet 23. april 2009 Rydde på terrassen Montere terrassebordet Tømme oppvaskmaskin Vaske klær Maskin 1 er i gang Maskin 2 er i gang Tørke klær Tøy er hengt opp ute og noe lagt i tørketrommelen 2. vaskemaskin med tøy tørkes nå Brette klær Første tørre maskin er brettet 2 maskin er brettet Rydde på plass klær Rydde kjøkken Rydde gang Rydde stue Tørke støv Støvsuge 1 etasje Støvsuge 2 etasje Støvsuge trappa Vaske badet (mannens jobb) Vaske gulv (mannens jobb) Skifte på senga vår Skifte på senga til Prinsessa Gå ut med søpla Papirsøppel er tatt ut Vanne planter Legge ned en bukse Vaske og skifte duk på salongbordet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 23. april 2009 Forfatter #10300 Del Skrevet 23. april 2009 Rydde på terrassen Montere terrassebordet Tømme oppvaskmaskin Vaske klær Maskin 1 er i gang Maskin 2 er i gang Tørke klær Tøy er hengt opp ute og noe lagt i tørketrommelen 2. vaskemaskin med tøy tørkes nå Brette klær Første tørre maskin er brettet 2 maskin er brettet Rydde på plass klær Det som er tørt Rydde kjøkken Rydde gang Rydde stue Tørke støv Støvsuge 1 etasje Støvsuge 2 etasje Støvsuge trappa Vaske badet (mannens jobb) Vaske gulv (mannens jobb) Skifte på senga vår Skifte på senga til Prinsessa Gå ut med søpla Papirsøppel er tatt ut Vanne planter Legge ned en bukse Vaske og skifte duk på salongbordet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå